Jump to content

2017.08.11 Leicester (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

1.66 - Arsenal's expected goals conceded with a back three was 1.66 per game compared to 1.18 per match with a back four. Lucky.

 

Interessant lesning for de som mener vi er så mye mer solide med 3-5-3 enn i 4-3-3 (4-1-3-1)..

Link to comment
Share on other sites

Cech og Holding har vært ræva. Elneny er middelmådig som fy. Jeg ønsker vi går tilbake til 4-3-3 og at vi signerer Mahrez og en midtbanespiller. Skulle dog virkelig ønske at vi hadde beholdt Szczesny og kvittet oss med Cech. Dessverre har det skipet seilet.

Link to comment
Share on other sites

Stopperene svikter kollektivt på begge målene i mot. På det første får tre motspillere stå fri nær mål og på nr to så er både Monreal og Kolasinac svake.

 

Med unntak av målene i mot så må jeg si at jeg virkelig liker det jeg ser av Kolasinac og jeg gleder meg til vi får stoppere tilbake og kan få han ut på vingback.

 

Jeg liker det jeg ser av Lacazette og han kan bli stor.

Link to comment
Share on other sites

Klar tabbe av Cech på førstemålet, og en like klar tabbe av Xhaka på andremålet. Holding har også sett livsfarlig ut for oss med ball i beina. Vi mister utrolig mye enkle baller i eget forsvar fordi vi bruker for lang tid med ballen eller at det ikke er noe bevegelse ut av pasningsskygge.

Kolasinac ser dog ut som et beist. Laca effektiv.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil nesten gå så langt å si at Wenger nesten burde sparkes i Pausen, for andre året på rad klarer han ikke stable et habilt forsvar på beina til ligastarten. Dette laget har klare mangler, for meg virker det ikke som de spiller som et lag, det virker ikke som de jobber så veldig hardt for hverandre, det virker ikke som de prøver gjøre hverandre gode.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...