Jump to content

2017.07.13 - 2017.07.22 Pre-season


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Skjønner ikke hvorfor Ospina får spille over Martinez eller Cech..

Vi har tre målvakter med, to får spille hver kamp.

 

Cech (kamp 1 og 3) og Ospina (kamp 2 og 4) har fått to kamper hver, Emi har vel vært med i alle fire (når han nå øyeblikkelig blir byttet inn)

Link to comment
Share on other sites

Mot gode defensive lag trenger man en offensiv plan samt spillere med x-faktor som kan skape noe ut av ingenting. Özil trenger bevegelse rundt seg for å kunne skape noe. Sanchez er vel i så måte den eneste som klarer å skape noe ut av absolutt ingenting. Jeg savner en klar plan fra Wenger og laget når det gjelder å skape gode målsjanser.

Link to comment
Share on other sites

Jeg savner en klar plan fra Wenger og laget når det gjelder å skape gode målsjanser.

 

Wenger har forsåvidt vist en slags "fornyelse" når det gjelder starten på overgangsvinduet, Det gjenstår å se om han forsetter denne positive starten gjennom resten av vinduet.

 

Det er heller ikke tvil om at hvis Arsenal igjen skal bli ett topplag så trenger Wenger, som du skriver, en klar plan også på banen. Han har forsåvidt hatt "planer" også tidligere, det han først og fremst har manglet er en "plan B" når hans ene særdeles statiske "Plan A" ikke fungerer i en kamp.

Han har mye å forbedre seg på både offensivt og defensivt, og selv om han fikk i gang en viss plan defensivt mot slutten av den foregående sesongen, så ser jeg få tegn til den nødvendige nye offensive planen. Forhåpentligvis så vil en eller to nye offensive spillere inkludert en "Cazorla-erstatter" hjelpe han til å finne denne planen. Men det er nettopp mangelen på "planer" (rettere sagt alternative planer på banen)som har vært mitt hovedankepunkt mot Wenger over flere sesonger, og her er jeg mindre optimistisk enn det jeg er vedrørende overgangsvinduet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...