Jump to content

2017.04.10 Crystal Palace (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Sinnsykt, flaut og ydmykende. Til alle dere som Forsvarer Øzil forlvrig, hvor er han i kamper som dette?dette laget trenger 1 ny manager og 11 vinnerskaller. Klamre dere i håpet om at det skal bli bedre til neste år, jeg tror ikke det . Vi er ikke best i nord London engang. Noen må gå

Link to comment
Share on other sites

CP vinner meget fortjent.

 

Jeg har lenge sagt at jeg ønsker et skifte, men ikke før ved sesongslutt. Akkurat nå så hadde jeg ikke felt en eneste tåre hvis Wenger fikk fyken etter denne kampen (noe som selvsagt ikke vil skje)

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt, flaut og ydmykende. Til alle dere som Forsvarer Øzil forlvrig, hvor er han i kamper som dette?dette laget trenger 1 ny manager og 11 vinnerskaller. Klamre dere i håpet om at det skal bli bedre til neste år, jeg tror ikke det . Vi er ikke best i nord London engang. Noen må gå

 

 

 

Øzil er fraværende, men er hvor er alle de andre 10 ?:)

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt, flaut og ydmykende. Til alle dere som Forsvarer Øzil forlvrig

Hvor har Alexis vært i kveld? Stående på midtsirkelen og rista på hodet etter baklengsmålene kom på siden han har et defensivt ansvar for? Fordi han tar et par spurter hjem så tenker alle at han jobber knallhardt. Vil ikke tro han har løpt mer enn Özil i kveld. Tyskeren har også måtte komme dypere i banen fordi hverken El Neny eller Xhaka klarte å spille ballen forbi presset til Palace...

Link to comment
Share on other sites

Massevis av rom ute på kantene. Innlegg anyone?

Nei, er viktig å småspille utenfor feltet og gi midtbanen og forsvaret en mulighet til å trekke inn i feltet først slik at de får muligheten til å forsvare seg enklest mulig. Er denne strategien som har fylt opp troféhyllene våre de siste 10 årene.

Link to comment
Share on other sites

God natt og god påske til dere alle.

 

Jeg skal nå lage en (kortfattet) tråd for neste kamp (som er om en uke), og deretter tar jeg en "Arsenalfri" påske der jeg for det meste skal oppholde meg i London O_O

Link to comment
Share on other sites

Er ille når Townsend og Zaha ser ut som Messi og Neymar mot oss...

Hehe, leste faktisk denne om Neymar og Townsend her om dagen.

Mot neste kamp håper jeg vi får bytta ALT. ingen av de som startet i kveld har gjort seg fortjent til å starte neste kamp (Martinez kanskje, under tvil. Lager jo ikke den straffen, men med det tempoet han kommer ut i er det lett for Townsend å legge seg ned)

Link to comment
Share on other sites

Sist kamp hadde vi ikke kaptein i 2.omgang og Wenger var ikke engang klar over det. Sier sitt. Intet lederskap.

Og det var faktisk den beste omgangen laget har spilt på lenge...........

 

(nå er det god natt..... neste kamptråd er oppe)

Link to comment
Share on other sites

Sist kamp hadde vi ikke kaptein i 2.omgang og Wenger var ikke engang klar over det. Sier sitt. Intet lederskap.

I mine øyne er kapteinen en galleonsfigur uansett. Hver lagdel bør ha sin klare leder som trekker i trådene. Pdd. har vi ingen ledere (Koscielny og Cech stiller sterkest, ingen av de er naturlige ledere, men må ta på seg rollen i mangel på alternativer)

Link to comment
Share on other sites

Jaja.. Hva skal man si? Dette må være slutten på den veien klubben har valgt de siste årene. På tide å stikke fingeren i jorda og innse at våre "stjernespillere" ikke er i nærheten når presset skrues opp noen hakk. Verken Sanchez, mannen med flest balltap i PL, Özil eller Xhaka er i nærheten av nivået som man forventer. Mye må tas tak i og mannen som var filmet på slutten av kampen har tunge beslutninger å ta. Skal klubben fortsette å bruke 3-400 mill på spillere som ikke tåler press eller skal vi bruke 100 mill og oppnå det samme? Wenger bør kjenne sin besøkelsestid og takke for seg. Det er for mange ting som skurrer nå.

Jeg kan ikke huske å ha sett ett Arsenal-lag som ikke skaper en eneste målsjanse i 2. omgang mot et lag på nedre halvdel av tabellen. Det er helt utrolig hvor svake våre sentrale midtbanespillere er. De klarer ikke å skape noe og de klarer ikke bryte opp noe. Dvs de gjør ingenting av hva en sentral midtbane skal gjøre.

Jeg er fortvilet og lei meg. Dette er kanskje det som skal til for at grepene skal bli tatt, men samtidig så er det ufattelig trist å se et så godt forballag spille så svakt.

Pinlig

Link to comment
Share on other sites

Spillerne oppsummerer det selv ser jeg:

Walcott: "They just wanted it more. You could tell. You could sense it from the kick off. It was an uphill battle from the kick off"

 

For en hinsides kommentar. Det er ett lokal Derby!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...