Jump to content

2017.04.05 West Ham (H)


Polljen

Recommended Posts

Atkinson er faen meg en jævla idiot som fortjener et nakkeskudd! Makan til inkompetent IDIOT skal man faen meg lete lenge etter (som nevnt over).

 

Snytt for TRE (!) jæva straffespark i dag! Hvorav samtlige egentlig var rimelig klare og greie. Nummer 2 og 3 er i mine øyne rimelig soleklare. Spesielt sistnevnte er helt latterlig klinkende klar!

Link to comment
Share on other sites

Fikk bare sett andreomgangen, men synes vi så bra ut. Aggressive og med ok kontroll. Mustafi selger seg ved et par anledninger, men det jeg så av Gabriel var knall! Kjempekamp av brasilianeren! Xhaka-Elneny fungerer når Özil og Sanchez finner hverandre.

 

Men ja, to soleklare straffer/fellinger av Monreal!

Link to comment
Share on other sites

Xhaka var veldig mye bedre ikveld. Hjelper at han ikke må spille med Coq.

Nei. Xhaka har vært fantastisk i kveld. Klar MOTM i mine øyne. Vinner "alt" av dueller både langs bakken og i lufta og sprayer 40-meters lissepasninger med begge bein. Synd at han er så ustabil at han i neste kamp sikkert scorer selvmål eller får et unødig rødt kort.

Vanvittig spiller når han har dagen!

 

Forøvrig mange dårlige avgjørelser av dommer her, Monreal burde ha fått to straffer og Byram burde vært utvist (Burde strengt tatt hatt gult før han fikk det også)

 

Likevel vinner vi kampen, syns stopperne var gode idag også, selv om de er VELDIG "gung ho" i stilen... Ruser ut av posisjon, sterkere enn motstander og satser alt på å vinne kampen, vinner "alt" idag så straffer seg ikke, men gir oss en fin og kontrollert seier. Synd at Spurs og Pool har vunnet det som virker som alt annet enn overbevisende seiere.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder Martinez v Ospina så blir det vanskelig å konkludere etter denne kampen.

 

Martinez må først vise seg skikkelig frem etter ca 75. minutter og hadde et lag foran seg med bra defensiv kontroll.

 

Ospina har stått bakerst i et lag som har vært fullstendig i ulage defensivt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...