Jump to content

2017.03.11 Lincoln City (H) (FA-cup)


Polljen

Recommended Posts

Arsenal arsenal.png?2012-13 lincolncity.png?2016-2017 Lincoln City


Lørdag 11. Mars 2017, kl 18:30, Emirates Stadium.


FA Cup. Kvartfinale


Kampen vil bli vist på TV2 Premium / Sumo





Utilgjengelige spillere: Cazorla (langtidsskadd). Elneny har vært ute noen uker og jeg antar at han ikke er klar til lørdag. Welbeck skulle startet mot Bayern, men måtte stå over rett før kampstart, jeg vet ikke om det var skade eller sykdom. Jeg antar at han kanskje ikke er klar lørdag.



Vår motstander Lincoln City leder National League som er nivå fem i det engelske ligasystemet.



Jeg ønsker å la noen av de som bekler benken og "tribunen" få starte denne kampen, og utelater noen av "stjernene". Jeg tar også med enkelte spiller jeg normalt ville benket i PL.




Ospina (eller Martinez)


?Maitland-Niles? - Holding - Gabriel - Gibbs ©


Coquelin - Ramsey


Lucas - Özil - Walcott


Giroud



Jeg har valgt å ta med Özil siden jeg tror at dette kan være god kamptrening for han i forkant av neste PL-kamp.


Jeg har valgt å sette et spørsmålstegn ved høyreback. Vi har flere alternativer her, men jeg vil ikke sjanse noen skade på Bellerin.


Jeg har i utgangspunktet satt opp Maitland-Niles siden han har gitt meg et godt inntrykk i de kampene han har fått, men en eventuell frisk Debuchy kan også brukes (event. Jenkinson)



Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Martinez

Debuchy -Mertesacker*- Holding - Gibbs

Maitland-Niles - Ramsey

Jeff

Walcott - Lucas - Welbeck

* Hvis Mertesacker er skadefri og klar for kamp igjen så vil jeg gjerne se han her fra start. Satser også på at Welbeck har blitt kvitt sykdommen fra i går til denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

 

* Hvis Mertesacker er skadefri og klar for kamp igjen så vil jeg gjerne se han her fra start. Satser også på at Welbeck har blitt kvitt sykdommen fra i går til denne kampen.

 

 

Jeg hadde helt glemt min navnebror :shy: ........................... :D

Link to comment
Share on other sites

Martinez

Jenko-Holding-Mertesacker-Gibbsy

---Ox---------Elneny--Maitland-Niles

----------------Iwobi

-----------Lucas--Welbeck----

 

Ønsker ikke å se spillere som Coquelin, Ospina eller Özil akkurat nå, som sier det meste om hvordan vi gjør det.

La Elneny spille med to raske indreløpere på siden

La Iwobi utfolde seg i midten med to raske spillere foran seg

Gi Per, Holding, Jenko og Gibbs litt verdifull kamptrening da man kan banne på at vi snart får skader i forsvaret.

Link to comment
Share on other sites

 

La Elneny spille med to raske indreløpere på siden

La Iwobi utfolde seg i midten med to raske spillere foran seg

 

 

Med utgangspunkt i de "medisinske" oppdateringene fra Wenger så er det usikkert om Elneny og Iwobi blir klar til denne kampen.

I Oppdateringen 2. mars så ble det estimert at Elneny trenger tre uker på å lege skaden. Det jeg er usikker på er om det menes tre uker fra skadedato (20/2) eller tre uker fra opdateringen (2/3)

Iwobi måtte stå over Bayern kampen p.g.a. sykdom , og er i gårsdagens "syke-/skadeoppdatering oppført som usikker. Det samme gjelder Welbeck, også han p.g.a. sykdom.

Link to comment
Share on other sites

Lucas er visstnok på benken igjen i dag.

 

Herregud Wenger hater han.. noe jeg ikke skjønner en dritt av.

Nå får vi se om en time om det "ryktet" er sant, og jeg er enig i din kommentar rundt bruken av Lucas.

 

Det som er mest spennende i timen fram til det "offisielle" laguttaket er hvorfor Lucas i så fall er benket. Hvis han er benket fordi Wenger vil kjøre sin sedvanlige versjon av et toppet lag så kan jeg se Wengers logikk i en slik benking, en logikk som de fleste har forstått at jeg i det siste er svært uenig i.

Hvis han derimot blir benket fordi "mindre rutinerte" spillere skal få starte, da bryter logikken fullstendig samme slik jeg ser det. Da er Lucas for dårlig i et toppet lag og for god for et "nedjustert" lag. Men dette ble mye synsing fra min side, 17.30 blir lagoppstillingen klar.

Link to comment
Share on other sites

Han har også et "slight growing problem". Skulle ønske han var 5 cm høyere.

 

Vi blr vinne lett i dag.

 

BE

 

Han hadde fortsatt vært ræva i feltet. Regner med du har lagt merke til at han konstant kjører en "Almunia" når det gjelder dødfall situasjoner? Han elsker å ta to-tre steg frem og deretter stoppe og prøve å gå tilbake.

 

 

Feil tråd med vilje.

 

Hvorfor benkes Wilshere? Tilbake fra skade eller er det ferdighetene det skortes på?

 

BE

 

 

Skade. Han ble skadet i ankelen for en måneds tid siden. Skjermes fortsatt pga. dette.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...