Jump to content

2017.02.15 Bayern Munchen (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Skjønner ikke bevegelsen til Coq i forkant av målet. Selger seg fullstendig ved å ta et godt steg til venstre uten at jeg forstår hvorfor.

Korrekt. Hadde Ramsey gjort en like elendig jobb, så hadde det vært full slakt her. Coq har spilt elendig i store deler av sesongen og knapt fått kritikk

Link to comment
Share on other sites

Korrekt. Hadde Ramsey gjort en like elendig jobb, så hadde det vært full slakt her. Coq har spilt elendig i store deler av sesongen og knapt fått kritikk

Ja, Coq har tidvis vært en skygge av seg selv denne sesongen. Merkelig forvandling. Før var det nesten som han kunne forutse spillet og gjorde alle bevegelser helt korrekt, og var som en vegg vi har savnet siden Silva.

 

Veldig heldig der Sanchez, misset på førstetouchen og for allikevel avsluttet på andre forsøket. Puh. Vi er med!

Link to comment
Share on other sites

Det ville vært meget strengt

 

Enig. Det hadde vært en ekstremt streng og billig straffe. Hånda er ved av kroppen i naturlig stilling. Det er helt klart ball som søker hånd og ikke motsatt.

 

Aiaiai Xhaka den e stor . Bare litt til siden det så e det goal

 

Hvilken som helst side av Neuer der så er det mål. Bra kontring av oss og flott løp av Xhaka. Herlig av Ox!

Link to comment
Share on other sites

Jeg registrerer at vårt «småguttelag» knapt klarer å holde ballen i laget i fem sekunder, før ballen tapes til motstander.

 

Slapp av nå gutter. Vi spiller borte mot Bayern. Vi spiller ikke dårlig

Joda fram til da så spilte vi virkelig SÅ dårlig. Men det siste kvarteret er en merkbar forbedring, så laget blir absolutt oppgradert fra "småguttelag"-kategorien, uten at jeg er klar til å plassere det i en "topp-kategori" ennå. Men hvis fremgangen fra de første 30 minutter til de siste 15 forsetter, så er det ikke umulig at jeg kommer på linje med deg, Tapapa, mot slutten av kampen :proud:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...