Jump to content

2017.02.04 Chelsea (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Legg merke til Koscielny på målet der. Han presterer å stå led ryggen til. Komisk.

 

BE

 

Aye. Det var helt latterlig patetisk. Han har hatt en skikkelig ræva kamp.

For å ikke snakke om at når Coquelin for en gang skyld burde ta et gult kort og bare meie ned Hazard, så blir han dytta vekk som en liten pingle av Hazard.

Link to comment
Share on other sites

Eneste som kan få oss til å bli en skikkelig tittelutfordrer igjen er at Wenger går av. At vi får inn en manager som kan legge en plan. Og endre på planen under kamp hvis den ikke fungerer.

 

Wenger har lagt grunnlaget, og et veldig bra grunnlag. Men når man ikke har noen solid plan i storkamper som denne går det som i dag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg var uvanlig positiv etter første omgang, og det får jeg bortforklare med søvnmangel etter at jeg var på jobb i natt, for det jeg har sett i andre omgang har fått frem den "ekte" kritiske Polljen.

 

Jeg skal ikke skrive så mye om det som har skjedd, jeg nøyer meg med konklusjonen om at Arsenal ikke kommer til å ta noe nytt ligagull så lenge Wenger sitter i sjefsstolen. Et skifte av manager garanterer selvsagt ikke et fremtidig seriegull, men en Wenger i Arsenals sjefsstol garanterer at vi ikke går til topps i PL.

 

Med tanke på kommende natt så innser jeg nå at det var bortkastet å stå opp for å se denne kampen (ikke minst andre omgang), så spørs det om irritasjonen over det Wengers dispipler ikke klarer å levere ødelegger de neste nødvendige timene med søvn.

Link to comment
Share on other sites

Eneste som kan få oss til å bli en skikkelig tittelutfordrer igjen er at Wenger går av. At vi får inn en manager som kan legge en plan. Og endre på planen under kamp hvis den ikke fungerer.

 

Wenger har lagt grunnlaget, og et veldig bra grunnlag. Men når man ikke har noen solid plan i storkamper som denne går det som i dag.

Amen!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...