Jump to content

2016.12.26 West Bromwich (H)


Polljen

Recommended Posts

Synes det er trist at Iwobi får 70 minutter i dag. Han har en elendig førsteomgang, og klarer på merkelig vis å gjøre det dårligere i andreomgangen. Rart at Wenger ikke er i stand til å se at han ikke fungerte i går. Bellerin får også problemer når spilleren forran seg roter så mye som Iwobi klarte i denne kampen.

 

Hva er det Ramsey roter med når han har mulighet til å avgjøre kampen? Synes det er lite som minner om den spilleren vi så når han leverte i kamp etter kamp.

 

Arsenal har i de siste kampene spilt som et håndballag med veldig trenge spillere. Ballen går sakte fra side til side utenfor motstandernes sekstenmeter. Cazorla er dypt savnet.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

@Refser

 

Når det gjelder Ramsey, så er jeg fullstendig enig. Han tilførte oss Ingen ting.

 

Når det gjelder Iwobi så er jeg noe mer uenig. Ja, han bør gjøre en bedre jobb defensivt, men offensivt så var han en av de få som i det minste prøvde å få gjort noe offensivt.

 

.......

 

En annen spiller som ble kommentert av ett par av de «faste» rundt meg på tribunen (og noe som jeg ikke har tenk på tidligere) er hvor «feig» Gibbs er i angrep. I situasjoner der han kan utfordre motstanders forsvarer så velger han nesten konsekvent å heller ta en støttepassning.

Link to comment
Share on other sites

Det viktigste var å få tre poeng i denne kampen,og det klarte vi. Gir oss noe å bygge videre på.

Det er ingen tvil om at tre poeng var det viktigste mit WBA, etter fadesene rett før jul. Men samtidig så må det defensive spillet opp mer enn ett hakk hvis vi skal ta de nødvendige poengene i de kommende «enkle» (på papiret) kampene. Spill som i går gir ikke mange nødvendige tre-poengere.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...