Jump to content

Rob Holding


Stefanb

Recommended Posts

gun__1469183663_Holding-2.jpg

gun__1469185488_Unknown.jpeg

Velkommen skal du være Rob!

 

Satser på at du er et megatalent. Ser ut til å være en rimelig "classy" og ballspillende-midtstopper (som Chambers). Blir interessant å se hvordan han gjør det i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bredskuldret stopper som fikk masse erfaring med å forsvare bakerst i rekka til håpløse Bolton i fjor, har gode evner med ball og er langt mer vant til å forsvare seg enn f.eks Chambers virker det som.

 

Sett han har blitt beskrevet som noe treig, men er ikke det inntrykket jeg har fått (youtube...), men har litt av det samme ved seg som Mertesacker at han heller holder igjen og tar duellen en mot en enn å prøve å bryte foran (Fortsatt mareritt om Sagna-Koscielny-Vermaelen-Clichy der Sagna var den eneste forsvarsspilleren som ikke prøvde å bryte ballbanen hver eneste gang...)

Link to comment
Share on other sites

Har faktisk lest veldig mye lovord om han uavhengig av disse Arsenal-kildene som spår alt vi signerer til gull. Hadde 3.3 interceptions per kamp i fjor, tredje mest i England og ble kåret til årets spiller i Bolton. Det er jo ganske vilt til å være 19, ble 20, på stopperplass!

Link to comment
Share on other sites

Chambers og Holding. Hadde vært rått om det ble stopperparet vårt etterhvert.

Called it, i en av ryktetrådene :)

 

@-Marius: Jeg har aldri sett Holding spille før. Hvilke deler av hans spill er det som gir inntrykk av en rundingsbøye? Med en av balløyas beste stats på interceptions får ikke jeg det samme inntrykket. Men, statistikk er ikke alt.

Link to comment
Share on other sites

Har akkurat sett to videoer av han, Holding ser jo absolutt ikke treg ut. Han har et rart løpesett og er selvsagt ikke helt Kos, men helt ok fart til å være stopper. Arsenal blir garantert å jobbe med hurtigheta hans, her mener jeg ikke vi har noe å frykte.

Link to comment
Share on other sites

Så ett par klipp fra Bolton der han nesten så ut som mertesacker i dueller ned raske spillere. All inn på takling og ellers sjanseløs. Mulig han blir bedre

Han hadde noen vanskelige første måneder av forrige sesong men tok seg voldsomt opp siste 2/3 av sesongen, har jeg lest. Syns virkelig ikke at et par klipp er tilstrekkelig til å karakterisere en spiller som rundingsbøye. Tiden vil vise, dog.

Link to comment
Share on other sites

Chambers og Holding. Hadde vært rått om det ble stopperparet vårt etterhvert.

Kanskje får du ønsket ditt oppfylt tidligere enn forventet :shy: . Kos er ikke forventet å være med fra sesongstart (Euroferie). Per fikk en kneskade mot Lens og er ikke med over dammen, han skal vist nok slutte seg til troppen i Sverige, men vi vet alle hvor langvarige "korte" skadeavbrudd kan være i Arsenal. Gabriel sliter vist nok med"tonsillitis" (sår hals), Wenger er ikke kjent for å få fingeren ut på overgangsmarkedet, og da sitter vi kanskje igjen med din langsiktige "drøm" allerede ved sesongstart.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Denne gutten er bedre enn John Stones i mine øyne. Og kostet rundt 5% av hva Stones kostet.

 

Si hva du vil om Wenger, men han er fortsatt i stand til å finne gull blant gråstein!

 

Helt enig, John Stones got nothing on Rob Holding :D

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 8 months later...

Rob Holding er så absolutt på vei tilbake. På U23-laget så har han nå fått spilt ett par kamper. Mot Blackburn 12. august så spilte han 63 minutter og mot Everton 23. august så spilte han samtlige nitti minutter.

U23-laget skal møte Derby den 30. august og Leicester 14. september, så kanskje kan Holding være i A-lagstroppen enten mot Watford 15. september eller mot Villa 22. september. Dette er selvsagt bare spekulasjoner fra min side. Jeg forventer ikke at han går rett inn i startelleveren, men kanskje ser vi han på benken i en av de kampene og forhåpentligvis så får han noen minutter på banen og med det nærme seg en plass blant de elleve utvalgte.

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Noname said:

Vi begynner å få god bredde på stopperplass med både han og Chambers i bakhånd.

Hvis Holding leverer som i fjor kan han fort spille Sokratis ut av starteleveren på sikt!

Sokratis er nok første navnet på blokka. Han ryker neppe

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...