Jump to content

Santi Cazorla


bjornage

Recommended Posts

Går masse rykter nå om at Malaga visstnok har akseptert et bud fra Arsenal på Cazorla. Overgangen skal visstnok bli fullført når Wenger og Gazidis er tilbake fra Asia på mandag/tirsdag.

 

OliPriceBates

According to @AFCAMDEN who first said of our likeliness to sign a 'Spanish winner', Cazorla will have a medical in next 48 hours.

 

sport_trend

#ARSENAL: #Malaga have agreed a transfer fee(unknown), from Arsenal for Santi Cazorla. Deal to be completed Monday morning. Cazorla is done.

 

Litt av en bursdagsgave hvis det stemmer. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 360
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Skal ta meg en fuktig fest om Cazorla signerer altså! AFCAMDEN er også an av de aller mest troverdige Arsenal-twitrerne, så nå fikk jeg stor tro på at dette kan gå i havn i neste uke! :D

 

Helt utrolig at vi har kunnet forhandle om Cazorla uten at noen pengeklubber har involvert seg og prist oss ut.

Link to comment
Share on other sites

Det rapporteres fra Spania at Malagas eiere har bestemt seg for å selge klubben, og at Cazorla har en klausul i kontrakten som gjør at han kan forlate dem for den samme summen som han ble kjøpt for dersom det er et eierskifte i klubben, og at han foretrekker Arsenal på grunn av Wengers langvarige interesse. Det virker som det ihvertfall er komplett kaos i klubben, håper virkelig dette går i boks.

Link to comment
Share on other sites

Av en eller annen mystisk grunn leser jeg navnet hans som Carolla eller Kassarolla. Fornavnet blir selvfølgelig Santa.

 

Av nevnte grunner er jeg mot dette kjøpet

 

Håper folk skjønner jeg bare kødder.

Link to comment
Share on other sites

Av en eller annen mystisk grunn leser jeg navnet hans som Carolla eller Kassarolla. Fornavnet blir selvfølgelig Santa.

 

Av nevnte grunner er jeg mot dette kjøpet

 

Håper folk skjønner jeg bare kødder.

 

Santa Cassarolla havner i mitt hode.. pluss at jeg også tenker på filmen RocknRolla.

Link to comment
Share on other sites

I dag er det D-dag for Malaga. Det har visstnok blitt helt stille i prosessen rundt å finne en ny kjøper, men innen midnatt må pengene de skylder være betalt til sine mange kreditorer. Det blir interessant å se hva konsekvensene blir dersom de ikke betaler. Worst case er nedgradering til Segunda og utestengelse fra CL, samt spillerflukt.

 

edit: Nå begynner det å skje ting. Javi Martin, en journalist som er basert i Malaga sier at klubben ikke har klart å finne nye investorer og derfor må selge Rondon og Cazorla i dag. Sistnevnte blir solgt til Arsenal.

 

https://twitter.com/javimartinl/status/230241464691609600

 

https://twitter.com/javimartinl/status/230241066224324608

Edited by bjornage
Link to comment
Share on other sites

You Are My Arsenal på twitter er en relativt oppegående mann - og sier at Arsenal har offisielt bud inne på Cazorla, mens Spudz og Chelskij har forespørsel inne... Da blir det vel Juan Mata all over again tenker jeg.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke skjønne hva Chelsea skal med Cazorla når de har Mata, Hazard, Marin og Oscar. Klarer heller ikke å se at Cazorla skal velge Tottenham ovenfor oss da han er garantert spilletid i Arsenal.

 

Håper at både Sahin og Cazorla blir Arsenal spillere i løpet av uka.

Link to comment
Share on other sites

Sier ikke nei takk til Rondon i tillegg, Chelsea trenger ikke Cazorla med Marin, Hazard og Oscar inn. Spiss trenger de derimot. Blir dog ikke overrasket om de overbyr oss og får han..

 

Har man mye penger,kan man handle for at andre ikke skal kunne få kjøpe.

Teoretisk kan man betale en spiller for å legge opp.

Link to comment
Share on other sites

jamiek_gooner

Cazorla scored the most goals outside the box than any other la liga player this season with 8, next best was Ronaldo with 7

 

8 av 9 mål i ligaen kom fra utenfor boksen. Det er temmelig imponerende.

Link to comment
Share on other sites

 

Har man mye penger,kan man handle for at andre ikke skal kunne få kjøpe.

Teoretisk kan man betale en spiller for å legge opp.

Stemmer, men er relativt ulogisk, tviler på at russeren ser på oss som store konkurrenter selv om vi med en Cazorla inn vil være bra outsidere

Link to comment
Share on other sites

Kan han ikke bare skrive under med en gang. Nå til dags går vel slikt med BankID over nettet?

Vil så gjerne ha denne dealen unnagjort!

 

Ryktene skal ha det til at Arsenal har rotet bort BankIDen sin, og glemte å registrere BankID på mobilen. De venter på den nye BankIDen som de nettopp har bestilt hos banken, men Cazorla skal være ganske utålmodig og vurderer andre tilbud om ikke Arsenal finner sin chip, eller mottar den nye snarest.

Link to comment
Share on other sites

Det siste jeg hørte var at Gazidis og Wenger sitter i Wengers gamle Renault 12 på full fart sørover mot Malaga med en madrass full av penger på taket.

 

The Guardian har derimot utelatt akkurat den delen i sin nyeste oppdateringen av denne sagaen.

 

http://www.guardian.co.uk/football/2012/jul/31/arsenal-spain-santi-cazorla?newsfeed=true

Link to comment
Share on other sites

Etter hva jeg har hørt så har vi ikke engang nettbank. Og samtidig er sjekkheftet fra starten av 1900-tallet og har et siffer for lite til at vi kan gjennomføre kjøpet.. :P

 

Kjipern. Tom for blekk skal vi visst være også, så Cazorla sliter akkurat i dette øyeblikket å skrive under kontrakten. Ser ut som Cazorlas agent må ta neste fly til Spania for å hente pennen som Cazorla la igjen på stuebordet sitt før avreise. Flyet går ikke før i morgen. Privatjeten er fri for drivsstoff, så det er ventet at han tar første passasjerflyet i morgentidlig.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...