Jump to content

Santi Cazorla


bjornage

Recommended Posts

Santi Cazorla er det heteste navnet på ryktebørsen nå. Noen mener sågar vi har avtalt en overgangssum på £15 millioner for han, uten at det har kommet fra så veldig troverige kilder foreløpig. Er det noe i dette eller det nok et navn som kommer til å bli en føljetong i tabloidene frem til september? Wenger gliser og sier han ikke vet hvem Cazorla er, jeg tror han har veldig god kål på hvem det er.

 

Enkelte her har etterlyst mer krydder i angrepsspillet. Cazorla er tredobbel piripiri med en dæsj piffi på toppen. Kommer han til oss er jeg bombesikker på at han kommer til å bli en braksuksess for Arsenal.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 360
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Malaga står visstnok i fare for tvangsnedrykk om de ikke betaler tilbake det de skylder. Skal være snakk om en god del penger. De må selge noen, så spørs det om de er villig til å selge sin største stjerne. Jeg håper i det lengste!

 

Kopierer det jeg skrev om Cazorla i en annen ryktetråd her inne:

 

Jeg har lite peiling på Cazorla personlig, men har snakket med mange la liga-kjennere om han de siste dagene, og de er ikke i tvil om at han ville vært årets kjøp om vi klarte å signere han for rundt £15m. Han La ligas fjerde beste spiller i fjor, rangert etter hver eneste kamp på nettstedet whoscored.com. Bare Messi, Ronaldo og Xavi havnet foran Cazorla. I Malaga har han visstnok blitt brukt mest som OMS eller OMV i samme formasjon som vi bruker. Av de jeg har pratet med spiller han som oftest best når han får spille i den sentrale posisjonen. En spiller som visstnok minner ekstremt mye om Iniesta. Har også blitt fortalt at han har La Ligas beste frisparkfot. Og står med 21 assist de siste 2 sesongene, noe som er ekstremt høyt for en spiller i La Liga som ikke spiller i Barca eller Real M. Han var også på tur til Real før Özil kom, men på det tidspunktet følte han seg ikke klar til å forlate Villarreal, for å flytte til Madrid.

 

Etter å ha hørt all skryten fra personer som har fulgt han i flere år har jeg virkelig blitt gira på å få Cazorla til klubben. Han høres ut som den spilleren vi har manglet. Så lenge han er villig til å flytte til kaldere strøk så tror jeg denne overgangen er noe som kan komme til å skje, og det hadde fått meg til å gå på veggene av glede. Har ikke vært så gira på et rykte siden Arshavin-ryktene begynte å gå.

Edited by Hedly
Link to comment
Share on other sites

Spennende rykte!

 

MEN. Når han har vært så god som han har vært og i tillegg kanskje må selges på billigsalg, må det da

være en drøss av klubber som er ute etter han? Og hvis så er tilfelle, let`s face it, vi kan umulig da være

førstevalg for en spiller av Cazorlas kaliber tatt i betraktning våre siste års liga-og cup-plasseringer samt medfølgende stjerneflukt...

 

Jeg tror vi kommer til å slite hardt med å få tak i denne type spillere hvis klubben fortsetter i det sporet de gjør nå.

Edited by bergkamp88
Link to comment
Share on other sites

For godt til å være sant? Forhåpentligvis ikke.

 

Når noe høres for godt ut til å være sant, så er det som oftest det.. slik føler jeg det om Cazorla. Hadde meget trolig vært en knallsignering, men klarer virkelig ikke å se for meg at han ender i Arsenal :ermm:

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke akkurat det vi har gjort med RvP? Er ikke han da til salgs?

 

Synes dette bare kan virke som et forsøk på å få opp prisen jeg... Så får vi se :) uansett spennende - men prisen virker å være stiv... BetalerWenger så mye for en spiller?

Link to comment
Share on other sites

Wenger avviser at de har kommet til enighet med Cazorla, og at de fortsatt jobber med saken.

"We are not close to signing Cazorla. We are still working that out," Wenger told reporters immediately after the match in the capital Kuala Lumpur.

 

http://sg.news.yahoo.com/football-arsenals-wenger-denies-cazorla-move-175840838--sow.html

Link to comment
Share on other sites

Gode nyheter, da regner jeg med at de er godt i gang! The Independent har også kjørt sak om at Cazorla skal være enig med Arsenal, så det er helt klart noe som foregår i de banene. Den største utfordringen tror jeg blir å bli enig med Malaga, men Cazorla virker veldig keen på å dra derfra etter å ikke ha mottatt lønn. Dette ryktet gir jeg ikke opp så lett!

Link to comment
Share on other sites

 

Wenger vil ikke snakke om overganger. Bortsett fra når han gjør det, såklart...

 

Selvmotsigelse er noe dritt altså. :P

 

Edit: Quoten du la ut i stad har faktisk blitt fjernet fra Arsenal.com nå. Hint hint? :P

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

AFCAMDEN melder følgende på sin twitterkonto: "It's been a busy news day & I've saved the best till last. Santi Cazorla to Arsenal is now 'very close'. Expecting finer details soon #AFC".

 

Han virker som en veldig seriøs fyr, og har ikke tidligere fartet med usannheter. Kan se ut som det faktisk kan nærme seg en avtale!

Link to comment
Share on other sites

Håper at dette stemmer. Hadde vært et skritt frem til tross for at vi mister vår største stjerne. 3 spillere inn som alle er rett rundt hjørnet til å være i sin beste alder (Cazorla - 27, Podolski - 27, Giroud - 25 snart 26) vitner om at vi satser litt mer på nået enn bare fremtiden og ingenting annet enn 4 plasser.

 

Bare ikke la håpet bli knust nå..

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...