Jump to content

Alex Oxlade-Chamberlain


Umlaut

Recommended Posts

Der er vi for en sjelden gangs skyld helt enige. Personlig ønsker jeg alle som ikke vil være hos oss, langt vekk. Da får det være det samme om de heter Sanchez, Özil, Debuchy, Mustafi eller noe annet.

---

her er vi helt på linje. Det er viktig å bygge opp et lag av spillere som ønsker å spille for klubben og som er villig til å blø for drakta. Spillere som har hodet et annet sted vil aldri klare å yte 100% uansett hvor profesjonelle de er.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Savner ikke Ox nei. Der gjorde vi for en gangs skyld meget bra business! Og vi er ikke en mindre klubb enn Liverpool, hvor i all verden kom det fra?

 

På 70- og 80-tallet, ja, men vi er klart størst i PL-eraen. Kun Manchester United er større. Et bola Chelsea som kun er der de er fordi en russisk oligark trengte et navn og et sted for å slippe å havne på samme sted som Mikhail Khodorkovsky, etter å ha tilranet seg enorme mengder petroleum under kaoset etter Sovjetunionens kollaps, gidder jeg ikke engang regne med. City: ca same story.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ox har allerede begynt å nedbetale kjøpesummen sin med et mål mot Maribor.

??

Tipper det blir ofte slik at han putter ett sjeldent mål mot dårlige motstandere i kamper de vinner stort. Blir han en notorisk målscorer blir jeg mildt sagt overrasket.

350-400mill var en fin pris på en spiller som ikke bidro stort

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...