IPB Style© Fisana

Jump to content

Photo

Stemningstråden

19 replies to this topic

#1 TheLegend

TheLegend

Rutinert spiller

• Supermoderators
  • PipPipPip
  • 1,349 posts
  • Interests:Arsenal evig og for alltid <3

Posted 13 June 2011 - 08:36 PM

Livet på tribunen og følelsen av matchday er noe som vi alle elsker og verdsetter veldig høyt. Kampene er blir sendt på tv og slikt men, det er ikke noe som kan måle seg med å være tilstede og oppleve kampene live! Derfor synes jeg at det er på høytid med en stemmningstråd. Der man kan legge ut rapporter fra oppholde i fotballens mekka eller legge ut videoer fra stemmnningen på tribunen. For all del rapporter/stemmingsvideoer fra oppkjøringsmatcher er også tillatt.

Her er noen Stemmingsvideoer, om det er noen som sitter med noen på PC'en, er det bare å legge dem ut:

http://www.youtube.c...u/0/QlictKreJYo
"I love the club. Unfortunately we know I had to leave for reasons I have explained many times but, although I left Arsenal, you never really leave Arsenal.

Whenever I go back I feel like I have gone home, it's a big family and I became a fan of the club.

I knew what it was like to beat Manchester United, I knew what it meant to the fans when we were playing against Tottenham, I knew all that. You don't get that from one or two years, you need to live and breathe Arsenal to understand that."

Thierry Henry

#2 Verminator5

Verminator5

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 4,659 posts

Posted 13 June 2011 - 08:41 PM

Denne fortjener også en plass i denne tråden. Tror dette er fra Madejski Stadium, altså Readings hjemmebane.

Får alltid litt gåsehud av denne filmen. 10 men went to bed, went to bed with ashley :P
Verminator5, STOLT MEDLEM AV DEN YNGRE GARDE!

Victoria Concordia Crescit

Tidligere Ade25

#3 Stian96

Stian96

Trener

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 1,540 posts

Posted 13 June 2011 - 08:42 PM

Fans før og etter hjemmekampen mot Barca! :)
Cesc Fabregas - 2003-2011

"I still think Arsenal are the most beautiful club in ­England. At Man City and Chelsea, they will never have that class and style" - Marco van Basten

#4 TheLegend

TheLegend

Rutinert spiller

• Supermoderators
  • PipPipPip
  • 1,349 posts
  • Interests:Arsenal evig og for alltid <3

Posted 19 June 2011 - 05:31 PM

Håper å komme over på sesongens første hjemmekamp og få rapportert om stemningen på tribunen :D
"I love the club. Unfortunately we know I had to leave for reasons I have explained many times but, although I left Arsenal, you never really leave Arsenal.

Whenever I go back I feel like I have gone home, it's a big family and I became a fan of the club.

I knew what it was like to beat Manchester United, I knew what it meant to the fans when we were playing against Tottenham, I knew all that. You don't get that from one or two years, you need to live and breathe Arsenal to understand that."

Thierry Henry

#5 ben lakris

ben lakris

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 3,064 posts

Posted 29 June 2011 - 06:49 PM

Morsomt syntes jeg det var med stadion kamera og banekamera på a.com.
Men nå finner jeg de ikke.
Vet noen hvor de er? Er de borte?

#6 Stefan B

Stefan B

Klubbeier

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPipPip
  • 14,887 posts
  • Interests:Arsenal

Posted 29 June 2011 - 06:57 PM

Prøvde akkurat å finne de selv.. men det er tydeligvis ikke noe som er med i Arsenal Player.. <_<

"Dennis is the best player I have ever played with as a partner. It is a dream for a striker to have him in the team with you." - Thierry Henry

#7 TheLegend

TheLegend

Rutinert spiller

• Supermoderators
  • PipPipPip
  • 1,349 posts
  • Interests:Arsenal evig og for alltid &lt;3

Posted 29 June 2011 - 06:59 PM

Skjønner hva du mener men, tror ikke de er bort ?

Thierry Henry

#8 Stefan B

Stefan B

Klubbeier

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPipPip
  • 14,887 posts
  • Interests:Arsenal

Posted 29 June 2011 - 07:02 PM

Skjønner hva du mener men, tror ikke de er bort ?

Finner hvertfall ingen steder hvor de kan ligge. De lå under "live" på ATVO tidligere, men Arsenal Player har ingenting som dette. Det er kun schedule, matches, interviews og features. Under features så er det kun forskjellige klipp som kommer opp, men ikke noe "stadium camera" eller lignende.

"Dennis is the best player I have ever played with as a partner. It is a dream for a striker to have him in the team with you." - Thierry Henry

#9 vieira04

vieira04

Trener

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 1,671 posts
  • Interests:Arsenal og poker

Posted 29 June 2011 - 07:04 PM

De er tatt ut av drift frem til 1.august.
Grunnen skal være at klubben selv ønsker å presentere nye spillere på pressekonferanser, uten at noen har "sett" hva som skjer på området før offentliggjøringen. Spesielt denne sommeren, hvor det kommer inne flere nye spillere på øverste nivå....

Gjesp......zz...zzz..z...zzzzzz

(sorry; var bare litt negativ et lite sekund.....)

Victoria Concordia Crescit

#10 ben lakris

ben lakris

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 3,064 posts

Posted 29 June 2011 - 08:05 PM

De er tatt ut av drift frem til 1.august.
Grunnen skal være at klubben selv ønsker å presentere nye spillere på pressekonferanser, uten at noen har "sett" hva som skjer på området før offentliggjøringen. Spesielt denne sommeren, hvor det kommer inne flere nye spillere på øverste nivå....

Gjesp......zz...zzz..z...zzzzzz

(sorry; var bare litt negativ et lite sekund.....)

Ja da har du oppklart det hele for oss. takk for det.

#11 TheLegend

TheLegend

Rutinert spiller

• Supermoderators
  • PipPipPip
  • 1,349 posts

Posted 28 July 2011 - 04:13 PM

Noen som skal over og kan dekke stemningen fra Newcastle kampen?

Thierry Henry

#12 TheLegend

TheLegend

Rutinert spiller

• Supermoderators
  • PipPipPip
  • 1,349 posts

Posted 04 September 2011 - 11:34 AM

På tide å komme seg "hjem" snart.....

Noen som har vært over denne sesongen å kjent på stemningen?

Thierry Henry

#13 ben lakris

ben lakris

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 3,064 posts

Posted 10 September 2011 - 11:29 AM

På tide å komme seg "hjem" snart.....

Noen som har vært over denne sesongen å kjent på stemningen?

Vet noen om webkameraene på stadion og utenfor Emirates er borte for godt?
Ok å se tilstrømningen til stadion. Kommer i stemning av det også.

#14 TheLegend

TheLegend

Rutinert spiller

• Supermoderators
  • PipPipPip
  • 1,349 posts

Posted 27 September 2011 - 10:13 PM

<3 <3 <3

Thierry Henry

#15 49 unbeaten

49 unbeaten

Trener

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 2,252 posts

Posted 27 September 2011 - 10:21 PM

<3 <3 <3

Bare å sende den til Nasri på twitterkontoen hans. Hørte ikke mye fra de 3000 Manchester City supporterne på Allianz Arena i dag, flaut når det er lagets andre kamp i Champions League noen sinne!

#16 TheLegend

TheLegend

Rutinert spiller

• Supermoderators
  • PipPipPip
  • 1,349 posts

Posted 27 September 2011 - 10:35 PM

Blir så stolt over å se sånne videoer, vi har helt klart de beste Away Boys i PL sirkuset!!! True love

Thierry Henry

#17 Alf

Alf

Skopusser

• Arsenal Norway
  • 17 posts
  • Interests:Arsenal!

Posted 28 October 2011 - 10:27 PM

All ære til våre bortesupportere.

#18 Wilshere

Wilshere

Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPipPip
  • 5,210 posts

Posted 11 August 2012 - 11:30 PM

Hva er de beste sportspubene i Oslo? Hvis du er ute etter å se Premier Leaugue-fotball og/eller er Liverpool-supporter.

#19 TheLegend

TheLegend

Rutinert spiller

• Supermoderators
  • PipPipPip
  • 1,349 posts

Posted 21 May 2014 - 10:18 PM

Om det er noen av forumistene har noen videoer fra Bohemen under FA-cupfinalen, så legg det ut! Makan til stemming på norsk pub skal du lette lenge etter. Gåsehud takter!! 

Videoer fra pub rundt om i lande er selvfølgelig også lov å legge ut :) 

Thierry Henry

#20 Polljen

Polljen

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 4,031 posts

Posted 03 September 2014 - 05:18 PM

Stemningen (min) har gått fra det store høyder og til de dype hav flere ganger det siste året.

Det startet med et labert overgangsvindu sommeren 2013 frem til seriestart, forsatte med "katastrofen" mot Villa i første serierunde, før oppturen begynte med kjøpet av Özil i "siste minutt". 

Høsten var for meg litt opp og ned, men mest opp. Rundt jul og ut over nyåret så startet nedturen som med noen små oppturer varte til sesongens siste kamp der vi til slutt kunne feire en triumf.

Overgangsvinduet sommeren 2014 startet lovende, utgående spillere ble erstattet med kvalitet og vi fikk noe lite ekstra fra Chile. Men så sa det stopp, de siste viktige brikkene lot vente på seg og selv om vi avanserte til gruppespillet så har ikke spillet  som laget viser på noen måte imponert. Siste dag av overgangsvinduet ble mer eller mindre ett stor gjesp til vi fikk en ung "mancuian" inn på laget. Humøret var fremdeles meget ambivalent, var dette det rette kjøpet?

Ett par dager senere så er stemningen fremdeles litt usikker til sesongen som legger foran meg, men en oppdagelse (av og til er jeg jævla treig med å se sammenhenger) gjør meg plutselig mer oppstemt. Neida, jeg er fremdeles like usikker på sesongen som kommer, men det gikk til slutt opp for meg at kjøpet av Welbeck er den foreløpige men forhåpentligvis ikke endelige slutten på "engelskifiseringen" av Arsenal.

Å få nytt engelsk eierskap har jeg slått fra meg for lengst, men når jeg tenker over hvor mange engelske (inkludert en waliser) spillere vi nå har i troppen som er gode nok til å starte i en førsteellever hos Arsenal så stiger stemningen. Vi skal tross alt ikke for mange år tilbake i tiden da en engelsk spiller hos Arsenal var en kuriositet.

Så inntil videre så skal jeg holde stemningen høy (relativt) og tenke på: Wilshere, Walcott, Chambers, Gibbs, OX og Welbeck, Og på sikt så vil kanskje en eller flere av våre unge engelske spillere på u-laget øke den engelske kvoten enda mer!!  :D

PS!! Dessuten så er jo Carl BARE på utlån foreløpig!!

Reply to this topic

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users