Jump to content

Hva er galt med Arsenal F.C?


Stefanb

Recommended Posts

Hva er galt med Arsenal FC? "Supportere" som det der.

 

Hvis alt faktisk er så utrolig galt med klubben vår, Gooner for Life, så fuck off, ingen tvinger deg til å være her og støtte den.

 

Stand your ground. Jeg blir her å støtter Arsenal, på min måte, ingen er like. Og skal alle være likesinnede?

Hvorfor ta ting bokstavelig? Mye som er galt, men ikke akkurat alt. Når noen forumister sier de hater Arsenal osv osv. Mener dem virkelig det? Tror ikke det nei, det er slik som man skriver når man er lynforbanna. Hvorfor skal Arsenal rote bort poeng etter poeng? Det er noe som ikke er i orden og det er ganske mye. Så hvorfor sier jeg "alt" ? Jo, fordi at det ikke er noe som stemmer. Og det vises på kamper som blir spilt. Støtteapparat, spillere, ledd, vilje, styrke, rutine, nerver, enkelhet. Mye som bør bli gjort.

Link to comment
Share on other sites

Hva er galt med Arsenal FC? "Supportere" som det der.

 

Hvis alt faktisk er så utrolig galt med klubben vår, Gooner for Life, så fuck off, ingen tvinger deg til å være her og støtte den.

 

 

Knallharde ord men av og til må sannheten frem, 100% støtte til Wilshere her.

Link to comment
Share on other sites

Er du seriøs nå? Det er en kamp om topp 4 nå, idiot. Veien er åpen for din del hvertfall.

Repporta av to grunner; 1: Personangrep, 2: Fansen må støtte laget i både med og motgang, tapet idag er som det står over av en annen art enn de andre poengtapene i det siste for i dag var det vilje i laget.

 

(Edit: Gadd ikke rette idag til i går)

 

Om Wenger gikk ville de aller fleste andre lagene i Europa laget plass så han kunne kommet inn å styrt dem til storhet. Wenger er ikke hva som er galt med Arsenal, nå som stadionlånet er under kontroll og vi har solgt boligene våre forventer jeg at han får penger til å investere også. Det er nå eller aldri for youth project, dette har Wenger selv sagt, tipper han henter inn minst en rutinert klassespiller i sommer.

Link to comment
Share on other sites

Repporta av to grunner; 1: Personangrep, 2: Fansen må støtte laget i både med og motgang, tapet idag er som det står over av en annen art enn de andre poengtapene i det siste for i dag var det vilje i laget.

 

(Edit: Gadd ikke rette idag til i går)

 

Om Wenger gikk ville de aller fleste andre lagene i Europa laget plass så han kunne kommet inn å styrt dem til storhet. Wenger er ikke hva som er galt med Arsenal, nå som stadionlånet er under kontroll og vi har solgt boligene våre forventer jeg at han får penger til å investere også. Det er nå eller aldri for youth project, dette har Wenger selv sagt, tipper han henter inn minst en rutinert klassespiller i sommer.

 

Problemet er ikke bare spillerne i klubben. For Arsenal har spiller for spiller et meget godt førstelag, men ofte holder ikke backupene det nivået som skal til for å erstatte førstelagsspillerne som ofte er mye skadet. Samtidig som også mentaliteten til hele laget jevnt over ikke holder mål.

 

Et par andre ting som er det svakeste i Wenger sitt regime er det taktiske. Forover er vi ofte veldig forutsigbare (bortsett fra når spillerene har dagen for da er de så gode at det skal godt gjøres å forsvare seg mot de uansett hva som skjer) og defensivt er vi så dårlig organisert at det er til å le av.

 

Hvis man sammenligner laget med et hus så er det viktigste på ethvert hus/bygning grunnmuren. Vi hadde i 3 sesonger Almunia, men etter at Szczesny har fått spille seg varm og med Vermaelen tilbake neste sesong så er dette nesten i orden. Den siste brikken i puslespillet på vår grunnmur er bak kulissene hvor vi tydeligvis ikke har en god nok defensiv trener og Wenger sin spillerstil og valg av type spillere som gjør at det å være forsvarsspiller i Arsenal er ekstremt krevende..

Link to comment
Share on other sites

- I fotball er vi nødt til å tro helt til dommeren blåser av den siste matchen. Gullkampen er ikke over, men Manchester United har en fantastisk fordel - Ancelotti -

 

Det er berre ein ting å gjera og det er å støtta laget dei siste kampane. Konstruktiv kritikk er greitt, det samme er eit øyeblikks frustrasjon. Direkte useriøs drittslenging er ingen tjent med. Kjedeleg å lese er det og, go Gunners.

Link to comment
Share on other sites

Møkkaklubb Arsenal????

 

Det forstår jeg absolutt ingenting av.

Fotballen vi spilte igår er kanskje det mest undeholdende i internasjonal fotball.

Hadde laget spilt slikt i kamp etter kamp tror jeg faktisk vi hadde vunnet trofeer denne sesongen.

Nei, kampen igår gjorde at jeg stolt kunne si at jeg er en Gooner av hele mitt hjerte.

Arsenal er en klubb med tradisjoner en ikke skal kimse av.

Link to comment
Share on other sites

Møkkaklubb Arsenal????

 

Det forstår jeg absolutt ingenting av.

Fotballen vi spilte igår er kanskje det mest undeholdende i internasjonal fotball.

Hadde laget spilt slikt i kamp etter kamp tror jeg faktisk vi hadde vunnet trofeer denne sesongen.

Nei, kampen igår gjorde at jeg stolt kunne si at jeg er en Gooner av hele mitt hjerte.

Arsenal er en klubb med tradisjoner en ikke skal kimse av.

God lesning. Bra nyansert.

Oppgulp skal vi jo tåle, det er mye skrevet i skuffelse og irritasjon. Det er greit, men den type impulser kunne folk ta i kamptrådene.

Tittelen på denne tråden inviterer til refleksjon. Innlegg som er skrevet med magen, som er så primitive som enkelte her inne, kunne vi vel sluppet i en tråd som dette, hvor saklige vurderinger ville vært det mest spennende.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal fikk litt hjelp av ManUtd til å komme nærmere dem, vi spiller mot yidsa.. den kampen SKAL og BØR vinnes. Hvordan i helvete skal vi være glade for å ha fått et poeng ut av den kampen og bare vist vinnervilje? Jeg støtter laget mitt fult ut men blir noe jævlig provosert når vi skal tape mot det drittlaget og alle de andre amatørlagene som ligger i bunnen. Vi er Arsenal og dette har nå repetert seg i flere år uten noe forbedringer. Da er det noe som selvfølgelig er galt med laget.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal fikk litt hjelp av ManUtd til å komme nærmere dem, vi spiller mot yidsa.. den kampen SKAL og BØR vinnes. Hvordan i helvete skal vi være glade for å ha fått et poeng ut av den kampen og bare vist vinnervilje? Jeg støtter laget mitt fult ut men blir noe jævlig provosert når vi skal tape mot det drittlaget og alle de andre amatørlagene som ligger i bunnen. Vi er Arsenal og dette har nå repetert seg i flere år uten noe forbedringer. Da er det noe som selvfølgelig er galt med laget.

Vi tapte ikke hulken

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Ingenting er galt med Arsenal, Premier League har bare blitt en enda bedre liga.

 

Så, hvordan ser din realistiske drømme11'er ut for neste sesong, hvis Fabregas stikker i sommer?

 

Vi har en god del å forbedre iallfall. Det viktigste er det defensive/spillestilen til laget. Samt en god del backups som ikke holder det nivået som skal til for å sitte på benken til Arsenal.

 

Drømmelaget (basert på hvilken formasjon som blir prioritert og forholdsvis realisme):

 

4-4-2:

 

Szczesny

 

Sagna - Djourou - Vermaelen - Clichy

 

Nasri - Song - Wilshere - Hazard

 

v. Persie - Benzema

 

4-2-3-1:

 

Szczesny

 

Sagna - Djourou - Vermaelen - Clichy

 

Song - Wilshere

 

Afellay - Nasri - Hazard

 

v. Persie/Benzema

 

Benzema og Hazard er to spillere jeg sikler skikkelig etter. Ibrahim Afellay er også en spiller jeg mener kunne gjort en god jobb og særlig mtp. at Barcelona ser etter muligheten for å selge han og hvis Cesc forsvinner det vel størst sannsynlighet for at han havner i Barcelona og da ville det kanskje vært en god deal om vi fikk rundt £40M + Afellay for Cesc. Benzema og Hazard inn for rundt den samme summen og en ny midtbanespiller som backup for Song/Wilshere hvis Denilson og Rosicky blir solgt.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal fikk litt hjelp av ManUtd til å komme nærmere dem, vi spiller mot yidsa.. den kampen SKAL og BØR vinnes. Hvordan i helvete skal vi være glade for å ha fått et poeng ut av den kampen og bare vist vinnervilje? Jeg støtter laget mitt fult ut men blir noe jævlig provosert når vi skal tape mot det drittlaget og alle de andre amatørlagene som ligger i bunnen. Vi er Arsenal og dette har nå repetert seg i flere år uten noe forbedringer. Da er det noe som selvfølgelig er galt med laget.

Amatørlagene i bunnen har også slått vår rivaler i år og vil ikke tro at det finnes noen som er amatører i Premier Leage.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Clichy blir solgt har vi noen ny venstreback i kikkerten? Baines? Noen andre?

Gibbs! :angry:

Jeg tror virkelig han kan overta rollen til Clichy med glans, problemet hans er som alt for mange andre i troppen vår; han er skadeforfulgt, så jeg vet ikke. Kanskje vi måtte fått inn en i tillegg hvis Clichy forsvinner ut.

Link to comment
Share on other sites

Tankevekkende. Vi må alle gå i oss selv en gang i blant.

 

Jeg er enig i at supporterne skal støtte laget 100% under kamper, men etter kampene er ferdig og supporterne ikke har kontakt med spillerene skal det være lov og skrike, hyle og klage så mye man bare vil.

 

Forøvrig så sier Ferguson dette om Arsenal:

 

Jeg sa for noen uker siden at Chelsea ville bli vår tøffeste konkurrent. Nå har de passert Arsenal. Jeg tror mer på dem fordi de har et litt enklere kampprogram. Men de må komme til Old Trafford, og det blir ikke enkelt for dem. Chelsea har mye mer erfaring enn Arsenal, de er et sterkt lag med masse rutine. Det er forskjellen på de to lagene. Arsenal har de beste fotballspillerne, men Chelsea er et bedre og sterkere lag

 

Ferguson mener Arsenal har de beste fotballspillerne, men at Chelsea har det beste kollektivet og overlegent mest erfaring.

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 23 2011, 01:51 PM) 222637[/snapback]

Jeg er enig i at supporterne skal støtte laget 100% under kamper, men etter kampene er ferdig og supporterne ikke har kontakt med spillerene skal det være lov og skrike, hyle og klage så mye man bare vil.

 

Forøvrig så sier Ferguson dette om Arsenal:

 

Jeg sa for noen uker siden at Chelsea ville bli vår tøffeste konkurrent. Nå har de passert Arsenal. Jeg tror mer på dem fordi de har et litt enklere kampprogram. Men de må komme til Old Trafford, og det blir ikke enkelt for dem. Chelsea har mye mer erfaring enn Arsenal, de er et sterkt lag med masse rutine. Det er forskjellen på de to lagene. Arsenal har de beste fotballspillerne, men Chelsea er et bedre og sterkere lag

 

Ferguson mener Arsenal har de beste fotballspillerne, men at Chelsea har det beste kollektivet og overlegent mest erfaring.

 

Ehm, Arsenal har de beste spillerne, men Chelsea har et bedre og sterkere lag ? For meg er det da CHELSEA som har de beste spillerne. Når laget er "bedre" og "sterkere" så er de vel de som er best? Kan se på det på forskjellige måter, men jeg ser det slik.

Link to comment
Share on other sites

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 23 2011, 01:51 PM) 222637[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Jeg er enig i at supporterne skal støtte laget 100% under kamper, men etter kampene er ferdig og supporterne ikke har kontakt med spillerene skal det være lov og skrike, hyle og klage så mye man bare vil.

 

Forøvrig så sier Ferguson dette om Arsenal:

 

Jeg sa for noen uker siden at Chelsea ville bli vår tøffeste konkurrent. Nå har de passert Arsenal. Jeg tror mer på dem fordi de har et litt enklere kampprogram. Men de må komme til Old Trafford, og det blir ikke enkelt for dem. Chelsea har mye mer erfaring enn Arsenal, de er et sterkt lag med masse rutine. Det er forskjellen på de to lagene. Arsenal har de beste fotballspillerne, men Chelsea er et bedre og sterkere lag

 

Ferguson mener Arsenal har de beste fotballspillerne, men at Chelsea har det beste kollektivet og overlegent mest erfaring.

Ehm, Arsenal har de beste spillerne, men Chelsea har et bedre og sterkere lag ? For meg er det da CHELSEA som har de beste spillerne. Når laget er "bedre" og "sterkere" så er de vel de som er best? Kan se på det på forskjellige måter, men jeg ser det slik.

Arsenal har de beste ENKELTSPILLERNE.. Ferguson påpeker at vi ikke fungerer som et lag, noe han har rett i..

Link to comment
Share on other sites

Hei og hå. Det lønner seg å være realist.

 

Man kan klage på tråden og si at det er ikke slik supporterne skal oppføre seg, men fy flate for noen tragiske måneder vi har fått servert av klubben vår.

 

Spillere som ikke vil vinne og en manager som er så forsiktig at han får Roberto Mancini på bortebane mot et topp 4 lag til å virke overoffensiv.

 

Jeg har ikke ord på skuffelsene dette laget har servert meg gang på gang de siste månedene.. nesten sånn at jeg føler for å gråte.

Link to comment
Share on other sites

For noen møkkasupportere vi har her. Syter etter en slik kamp som i dag? Vi viste vinnervilje og det var en fantastisk kamp. Vi eide nesten kampen og det var masse fint utpå der!!! Herregud, skjerp dere med dette.

 

Du skjønner virkelig ikke at folk syter når vi taper en kamp? Du må skjønne du også at folk begynner å få nok av det som foregår, det er jo ikke fremgang i laget.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...