Jump to content

What to do, when in London


epdaman

Recommended Posts

hallo, skal til london nå på torsdag(5 mai) og er da der under arsenal-liverpool, men det er jo ikke mulig å få tak i billetter, noe som er sinnsykt irriterende, siden det er grunnen til at jeg i det hele tatt drar.

 

Men det jeg da lurer på er om det er noen som har noen tips på hvor det kan være best stemning å se kampen, helst i nærheten av highbury?

 

og hva ca går billettene for svart og hvordan kan man da evt anskaffe det?

 

takk for alle svar

 

 

Tittel endret. Forslag og spørsmål til hva man bør se og oppleve og hvor man kan gjøre dette m.m kan postes i denne tråden.

Mod

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 545
  • Created
  • Last Reply

Kjøp biletter av Svartebørs-haier da vel... :P

De står jo rett, når du kommer ut av Undergrunn-stasjonen som heter arsenal da,

DER FINNER DU NOK AV HAIER :D

 

Der var de ihvertfall når jeg var der i fjor... :huh:

 

Men då MÅ FORALLDEL prute med dem! :blink:

Onkel, han spurte bare for moro da (for vi hadde fått biletter fra før av) en som sto der:

-"How much costs 2 tickest to this match??"

Jeg husker ikke hvor mye han svarte...men ihvertfall så sa onkel videre:

-"can i have it lower??"

-"OK, thats allright...how much lower??"

Nå husker jeg heller ikke hva onkel svarte da men det ble ihvertfall til at han pruta mer..!

Og til slutt så hadde vi fått bilettene til halv pris av det han kreva først...

og sikker nesten en 3.del av det vi hadde kjøpt de her til lands for... :D :lol:

 

Men det er heller ikke lurt å bare basere hele turen på sånne folk...

for det kan jo være "litt" kjipt å komme der....og INGEN haier, som betyr 0 biletter... ^_^

 

Dette er bare et lite tips... :) ;) :w00t:

 

FORRESTEN...:

 

HA EN RIKTIG GOD TUR!

 

MVH, meg!

Link to comment
Share on other sites

hallo, skal til london nå på torsdag(5 mai) og er da der under arsenal-liverpool, men det er jo ikke mulig å få tak i billetter, noe som er sinnsykt irriterende, siden det er grunnen til at jeg i det hele tatt drar.

 

Men det jeg da lurer på er om det er noen som har noen tips på hvor det kan være best stemning å se kampen, helst i nærheten av highbury?

 

og hva ca går billettene for svart og hvordan kan man da evt anskaffe det?

 

takk for alle svar

 

 

Tittel endret. Forslag og spørsmål til hva man bør se og oppleve og hvor man kan gjøre dette m.m kan postes i denne tråden.

Mod

7358[/snapback]

 

svart koster nok fra 1500 og oppover.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thierry Yri

Hei!

 

Gunners pub er et bra sted hvis en ønsker å treffe norske goonere. Vi er tre bergensere som reiser til London torsdag 5. mai for å se Arsenal-Liverpool. Hva med å treffes på en pub nær Highbury før kick off? Erik <_< (evnt. lørdag ettermiddag for å prate Arsenal!)

Link to comment
Share on other sites

Og husk for all del en tur innom på museet på fredagen for de som er påplass da. Inngang på The North Bank Stand fra Avenell Road. Still opp utenfor. Det står plakat på fortauet. Det koster £4. Vel verdt pengene. Og husk å få med historiefilmen. Den er viktig! <_<

Link to comment
Share on other sites

Guest Ruben_The_Gooner
Og husk for all del en tur innom på museet på fredagen for de som er påplass da. Inngang på The North Bank Stand fra Avenell Road. Still opp utenfor. Det står plakat på fortauet. Det koster £4. Vel verdt pengene. Og husk å få med historiefilmen. Den er viktig! <_<

7789[/snapback]

 

Den er best, ja. For en opplevelse det var jo se den godeste Liam Brady og Stapleton på veggen,

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er det å sitte på west upper?

 

Hei!

Har nå anskaffet meg billett til Arsenal-Liverpool, "face value" 50£ via bekjente.

Har til nå hatt tilhold hovedsaklig på North Bank, pluss noen besøk på east og west lower.

Denne gangen ble det West Upper, forventer meg egentlig rolig atmosfære og lite sang, men vil gjerne høre fra noen som har hatt sete på West upper!

Stemmer min forventning med virkeligheten?

 

;)

 

 

Vi limer inn den her ettersom responsen ikke var den aller største.

God tur skal du uansett ha!

 

Mod

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Et mega bra sted: The Twelve Pins

Finsbury Park

Stor pub som ligger uppe vid tunnelbanestationen Finsbury Park. Lokalen är uppdelad i två sektioner med barer i båda. Flera storbildskärmar finns och här brukar stämningen vara god innan matcherna. Sist vi var där var stället öppet till 01:00 på lördagen vilket naturligtvis är ett stort plus. Ett Irländkst liveband spelade då, men på matchdagar är det bara fotboll som gäller här. En och annan bortasupporter brukar också kliva in för att i fredlig anda diskutera. Väl värt ett besök

Pubguide rundt verdens beste plass :lol:

Link to comment
Share on other sites

hallo, skal til london nå på torsdag(5 mai) og er da der under arsenal-liverpool, men det er jo ikke mulig å få tak i billetter, noe som er sinnsykt irriterende, siden det er grunnen til at jeg i det hele tatt drar.

 

Men det jeg da lurer på er om det er noen som har noen tips på hvor det kan være best stemning å se kampen, helst i nærheten av highbury?

 

og hva ca går billettene for svart og hvordan kan man da evt anskaffe det?

 

takk for alle svar

 

 

Tittel endret. Forslag og spørsmål til hva man bør se og oppleve og hvor man kan gjøre dette m.m kan postes i denne tråden.

Mod

7358[/snapback]

 

svart koster nok fra 1500 og oppover.

7394[/snapback]

 

 

Billigere! ;) :lol: :P

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest kellex

Hei, skal bestille meg billetter til London for nå i august. Hvilke muligheter har jeg og samboer til å få billetter til en av hjemme kampene til arsenal i august da? Noen som forresten vet når neste sesongs kamp-program slippes ut?

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Har ikke meldt meg inn enda, har regningen liggende hjemme, tenkte å vente litt.. Du tenker kanskje på det med å få billett i fellestur ordningen? Da må vel dama melde seg inn også?

 

Ps: Er gunners blekka no bra?

 

 

 

23 juni. Er du medlem av supporterklubben?

11723[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Har ikke meldt meg inn enda, har regningen liggende hjemme, tenkte å vente litt.. Du tenker kanskje på det med å få billett i fellestur ordningen? Da må vel dama melde seg inn også?

 

Ps: Er gunners blekka no bra?

 

 

 

23 juni. Er du medlem av supporterklubben?

11723[/snapback]

11804[/snapback]

 

 

For å være medlem betaler du vel 175 kr i året. Og det er verdt det. Bladet er absolutt bra!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Snart ny sesong, og da må man også planlegge litt på en ny London tur. Forskjellen fra mine andre turer er at jeg denne gangen har lovet madamen en tur over, nettopp for å oppleve Highbury før det er for seint.

 

Problemet mitt nå er at jeg kun har erfaringer fra fotball-turer med gutta (og besøk hos folk som har bodd der borte), og står litt i dilemma på et område.

Madamen krever litt mer enn hva mine kamerater gjør, og der håper jeg noen av dere har god kunnskap og evt erfaringer.

 

Hun vil bo på et hotell som ligger i et nogenlunde trygt område (ikke kriminielt belastet strøk)..... er det noen som kan hjelpe meg med områder og hoteller som ikke koster skjorta av en vanlig nordmann???

Noen som har gode erfaringer?

 

På forhånd takk!!!!

Link to comment
Share on other sites

Snart ny sesong, og da må man også planlegge litt på en ny London tur. Forskjellen fra mine andre turer er at jeg denne gangen har lovet madamen en tur over, nettopp for å oppleve Highbury før det er for seint.

 

Problemet mitt nå er at jeg kun har erfaringer fra fotball-turer med gutta (og besøk hos folk som har bodd der borte), og står litt i dilemma på et område.

Madamen krever litt mer enn hva mine kamerater gjør, og der håper jeg noen av dere har god kunnskap og evt erfaringer.

 

Hun vil bo på et hotell som ligger i et nogenlunde trygt område (ikke kriminielt belastet strøk)..... er det noen som kan hjelpe meg med områder og hoteller som ikke koster skjorta av en vanlig nordmann???

Noen som har gode erfaringer?

 

På forhånd takk!!!!

15040[/snapback]

 

 

Jeg har bare vært over en gang. Vi bodde på Parkside, jeg veit ikke om man skal kalle området belastet, men jeg bodde der med broren min på 13. Vi greide oss fint.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...