Jump to content

Let`s all laugh at Robin Van Persie


rayman

Recommended Posts

Guest Viggo Viking
Van Persie har et utrolig potensiale og np synes jeg han begynner å spille mer for laget. Spiller ballen fra seg når han skal og tar fintene rundt 16 m og ikke på midten. (Lekker finte på Ledley King, så synd skuddet gikk utenfor...) Han er klassespiller og jeg tror han vil få spille mer de siste kampene.

7159[/snapback]

 

Van Persie's innsats kan også bli avgjørende for Wengers disposisjoner i transfermakedet til sommeren. Dersom han i de kommende kampene viser at han allerede holder topp PL-nivå, er det mulig at Wenger ikke anser at det er prekert behov for å bruke mye penger på ny spiss.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply
I skrivende stund er ikke Persie den jeg vil ha på laget fra start. Mener han stiller bak Henry, Reyes og Bergkamp. Men for all del, hans tid kommer kanskje fortere enn jeg tror.

 

Synes dessuten at det er genialt at vi har en reserve som kan komme inn å avgjøre kamper!

6780[/snapback]

 

Ja enig, men neste sesong må han få spille mer!

Link to comment
Share on other sites

Guest thorchristian

Van Persie er burde starte! Han har den teknikken og tør skyte. scorte et fint mål mot west brom.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ebbis

Virker nå som om Wenger har matcha van Persie slik at han kan bruke litt tid uten alt for høye forventninger. Har den siste tiden vist at han vet hvor målet står. Teknikken er det ingen ting å utsette på. Wenger er en mann som vet hva han gjør

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Magnus

Robin van Persie

- framtida hans

 

Lurte på kva dykk trur det blir ut av van Persie. Eg er ein stor fan, og trur han har ei glitrande framtid foran seg. Deler andre den same meininga? Kan han bli like god som Bergkamp? Ser iallefall ut til å ha eit stort talent, og ei god spelarforståing.

Link to comment
Share on other sites

Lurte på kva dykk trur det blir ut av van Persie. Eg er ein stor fan, og trur han har ei glitrande framtid foran seg. Deler andre den same meininga? Kan han bli like god som Bergkamp? Ser iallefall ut til å ha eit stort talent, og ei god spelarforståing.

9509[/snapback]

 

han har i allefall ett stort talent. men han må nok skjerpe aggresjonen sin.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Van Basten takkar Arsenal for den positive utviklinga til Robin, denne sesongen. Godt å høyre. Van Persie kan bli noko stort.

10871[/snapback]

Det beste er det som van Basten seier om treninga. van Persie utmerkar seg! Bra.

Link to comment
Share on other sites

Ifølge en hollender her på jobb så snakker mange hollendere

om Van Persie som den nye Van Basten.

VP har fått klar beskjed om å være mer ydmyk av Van Basten,

og klarer han det tror jeg dette blir ennå en hollender som

vi kan få mye glede av.

Kjekt at Robin Persie fikk sin debut på A-landslaget også nå i uka.

Link to comment
Share on other sites

Guest Freddiereadygo
Er det flere enn meg som synes at Robin van Persie har fått nok sjanser snart?

 

Det er ikke første gang det har kommet en stygg takling eller ettersleng.

 

Egentlig så var han vel heldig som ikke ble utvist på albuen i første omgang.

 

Jeg synes også at han ikke gjør det så bra når han spiller heller. Har scoret bare 2 fine mål som jeg kan huske (mot Rosenborg og kommer ikke på hvem det andre var mot).

 

Men nå gleder jeg meg til å få se Jeremie Aliadiere og kanskje Arturo Lupoli får prøve seg litt også i løpet av de neste kampene.

 

Dette her er ikke ment for å være stygg mot van Persie eller andre, jeg stiller bare spørsmålet for å høre andre sine meninger.

2038[/snapback]

 

Syns van Persie har imponert jeg. Kan ikke vente at alle skal få en slik pangstart som Reyes fikk. Han har hvertfall imponert meg. Straffa hans i FA-cup finalen var en perle av de sjeldne! Kald og godt plassert. Lovende ung mann som må få spilletid

Link to comment
Share on other sites

Kjempekamp av Robin når Holland slo Finnland 4-0. Kom inn som innbytter og scoret ett og la opp til to! Link til å laste ned høydepunkter fra andre omgang her:

 

http://www.bigsoccer.com/forum/showthread....45&page=6&pp=15

 

Virker å linke veldig bra med Kujt....

11340[/snapback]

 

Flott gjennomført kamp. Absolutt godkjent! Flott mål og gode forarbeid.

 

Tror at Robin kan bli noe stort. Det hele er vel egentlig litt opp til han selv.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig bra. Virker bare som Van Persie vokser og vokser som spiller nå.

Ikke umulig at spissplassen ved siden av Henry blir hans fortsetter

han i samme tempo.

Bra :huh:

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Har ventet lenge på dette, tror virkelig på denne gutten! Skal bli spenende å se han neste sesong, og man skal ikke se bort ifra at han blir Henry`s partner. Syns Reyes er mer av en kant spiller, har en tendens til å trekke seg bort fra spiss plassen.

Link to comment
Share on other sites

RvP er bra og kommer til å bli bedre. Det viktigste er at det han har mellom øra fungerer. Gjør det det vil han bli en meget viktig spiller for Arsenal i mange år fremover.

 

Veldig positivt at han har tatt til seg kritikken ettet utvisningen mot Soton. Den var jo helt på trynet, og ikke verdig en spiller med hans talent. Andre tullinger får holde på med det tullet der.

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

Ser at RvP seier at han allerede nå ser seg selv i arsenal drakta i mange år framover, og legger ikke skjul på at han vill skrive under på en ny konrtrakt når det trengs!!

 

dette er bra, van persie er et fantastisk talent å kommer til å være meget god neste sesonf tror e.......det ser også ut som han elsker klubben og ville gjort alt for den!!!

 

MEGET BRA

Link to comment
Share on other sites

Ser at RvP seier at han allerede nå ser seg selv i arsenal drakta i mange år framover, og legger ikke skjul på at han vill skrive under på en ny konrtrakt når det trengs!!

 

dette er bra, van persie er et fantastisk talent å kommer til å være meget god neste sesonf tror e.......det ser også ut som han elsker klubben og ville gjort alt for den!!!

 

MEGET BRA

11554[/snapback]

 

Fint! sånne trenger vi!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal striker Robin van Persie has been arrested on rape allegations.

 

Enda en gold digger som har anmeldt en fotballstjerne, eller har den godeste Robin rotet seg inn i noe her? Nå viser disse anmeldelsene seg sjelden å holde, men omtalen er uansett ikke heldig.

 

Ganske typisk nå som alt virket å gå på skinner for van Persie.

Link to comment
Share on other sites

Guest Roysan

Nok en gang opplever vi at en spiller dummer seg ut! La oss håpe at dette føyer seg inn i rekken av falske anklager!

 

Innlegg limt inn.

Mod

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...