Jump to content

Jack Wilshere


vegfos

Recommended Posts

Jack drar nok ikke med det første nei. Hvorfor dra til Chelsea når han er 16 år og er i a-stallen til Arsenal. Han er vel ikke av den typen som mener at penger er bedre enn å bli verdens beste. Ikke at han ikke tjener godt i Arsenal, og det han tjener nå er ganske sykt til å være så ung. Jack vil nom få sin lønnsøkning han også etterhvert skal vi se. :)

 

Jeg er sikker på at han vil spille for Arsenal i mange år frammover. Kanskje ut karrieren?

Link to comment
Share on other sites

Men at han forlater Arsenal til fordel for et utenlandsk lag er helt greit eller?

nei det er heller ikke greit men vist han vil vekk så vil jeg at han ikke skal gå til et engelsk lag

 

Det er jeg enig i.

 

Men jeg er ganske sikker på at Wilshere blir hos oss i lang tid

Link to comment
Share on other sites

Det er pga spillere som Wilshere det er gøy å faktisk følge skikkelig med på Arsenal, ikke bare se en kamp og så ferdig med det. Skjønner ikke hvordan supporterne til United og Chelsea kan ha følelser for laget, det finnes jo ikke sjel i et lag som kun kjøper spillere til 200-300 mill og setter de rett inn på laget uten noe egenutvikling i det hele tatt?

Link to comment
Share on other sites

Det er pga spillere som Wilshere det er gøy å faktisk følge skikkelig med på Arsenal, ikke bare se en kamp og så ferdig med det. Skjønner ikke hvordan supporterne til United og Chelsea kan ha følelser for laget, det finnes jo ikke sjel i et lag som kun kjøper spillere til 200-300 mill og setter de rett inn på laget uten noe egenutvikling i det hele tatt?

 

United har jo Giggs, Scholes og Neville da, litt spesielt med spillere som kun har spilt for én klubb. En stund siden vi hadde noen i klubben hele karrieren.

Link to comment
Share on other sites

Det er pga spillere som Wilshere det er gøy å faktisk følge skikkelig med på Arsenal, ikke bare se en kamp og så ferdig med det. Skjønner ikke hvordan supporterne til United og Chelsea kan ha følelser for laget, det finnes jo ikke sjel i et lag som kun kjøper spillere til 200-300 mill og setter de rett inn på laget uten noe egenutvikling i det hele tatt?

 

United har jo Giggs, Scholes og Neville da, litt spesielt med spillere som kun har spilt for én klubb. En stund siden vi hadde noen i klubben hele karrieren.

 

Sant nok, men de siste årene virker det som United har gått totalt bort ifra å utvikle spillere selv som de gjorde på 90-tallet, og isteden begynt å kjøpe kun internasjonale toppspillere med prislapp på 150mill ++++

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nettavisen/The Sun har satt sammen en liste der de ser for seg"De ti største kommende stjernene" og ikke uventet er en Arsenal gutt i toppen av listen..

Det er iallefall en fortjent førsteplass.. Wilshere er jo det desidert største talentet på balløya... Og etter min mening kanskje det største midtbanetalentet i verden :) , med hard konkuranse så klart...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tror Wilshere hadde blitt en mye tøffere spiller om han hadde vært i Manchester United. Det er ikke til å stikke under en stol at Manu sine spillere er tøffere enn våre. Hvorfor er det slik? Kan ikke Keown ta et kurs med spillerne slik at de får litt guts. Teknisk er det ikke mange som er bedre, men vi har langt å gå her.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
×
×
  • Create New...