Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Guest erling
Det er bare til innse at troppen til Arsenal ikke holder mål i det hele tatt. Vi har mange tallent, men nå som Henry er ute kommer vi til å slite ut sesongen. For håpe at Wenger NÅ tar FA cupen på alvor slik at vi kan få en pokal i år.

2878[/snapback]

 

Synes nå ikke troppen er så ille, men det er jo ikke greit når vi får skader på så mange viktig spillere på en gang. Gilberto(som faktisk satt på benken på onsdag), Edu, Sol, og nå Henry.

Og når Reyes sliter med formen, det samme kan vel sies både med Vieira og tildels Pires/Ljungberg er det ikke lett å få noe flyt.

 

Fa cupen har vel alltid hvert tatt på alvor av Wenger?

 

Men uansett, det blir ett h***** til lørdag, får håpe de etablerte som spiller tar ansvar, det er 1 av 3 matchballer som står igjen denne sesongen desverre:(

Link to comment
Share on other sites

Guest aFc :)

Huff, ja..... Ute i tre UKER akkurat som Edu..... Detta her går ikke veien for oss for tidn azz.....Men satser på FA-gull!!! Og sØlv i PL! 2p. bak ManU er ikke akkurat så værst heller :D også tar vi CL til netse år ;) *om vi "bare" greier bronse, så er ikke det så veeeldig dårlig helr da! :D * hehe ;)

Link to comment
Share on other sites

Uff uff uff, dette er ikkje bra. Vi sliter med å goale uten Henry.

Vi trenger sårt en mann til som kan hjelpe til å lage mål.

Det er påtide at en mann Som Reyes begynner å finne nettmaskene.

Han blei jo kjøpt inn i dyre dommer for å gjere det.

 

Det er nesten sånn vi må begynne å bli etterpåkloke og angre på salget av Wiltord.

Men eg tviler på at han hadde fungerte noke bedre iår, sjølvom han putter masse i Lyon.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Mener det var det sjuende! hmm ramser opp

 

-Mot Leicester for noen sesonger siden!

-Lpool i forrige sesong!

-Leeds forrige sesong

-Roma 02/03

-I dag

-Pompey i år

- så er det et jeg ikke husker hvem er mot!!

 

 

altså 7!

4824[/snapback]

 

Ja, ja samma det, bare han får flere hat trick etter dette så blir jeg enda mer fornøyd. Vavavoom :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
han er vel 28 år nå?

tipper 350!

4852[/snapback]

27 nå. Blir 28 i august.

Men men, samme det. Thierry har mange år fortsatt foran seg :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...