Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

26 minutes ago, Simbad said:

Guendouzi skal ha gått på lån til Hertha Berlin i følge Fabrizio Romano. 

Håper han blir en kjempesuksess, slik at han enten kommer tilbake som en mye bedre spiller, eller at han blir solgt for en stor sum.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

I følge Daily Mail har Mustafi avslått en kontrakt forlengelse som ble tilbudt av Arsenal i sommer. Han vil gå ut sin kontrakt til sommeren og ønsker seg videre til Italia. Det har gått mye opp og ned for Mustafi under sin tid i Arsenal. Han skal ha det at han på en eller annen mirakuløs måte alltid har kommet tilbake i laget.

Ønsker Mustafi lykke til med og finne et lag i Italia som vil gi ham en kontrakt . Håper ingen stanser han på turen til Italia.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

I følge Daily Mail har Mustafi avslått en kontrakt forlengelse som ble tilbudt av Arsenal i sommer. Han vil gå ut sin kontrakt til sommeren og ønsker seg videre til Italia. Det har gått mye opp og ned for Mustafi under sin tid i Arsenal. Han skal ha det at han på en eller annen mirakuløs måte alltid har kommet tilbake i laget.

Ønsker Mustafi lykke til med og finne et lag i Italia som vil gi ham en kontrakt . Håper ingen stanser han på turen til Italia.

Sier litt hvor.galt det har blitt når Mustafi ble tilbydd ny kontrakt. Mannen er god i 3 kamper så fullstendig blackout i neste, slik er hele sesongen.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, sas2002 said:

Sier litt hvor.galt det har blitt når Mustafi ble tilbydd ny kontrakt. Mannen er god i 3 kamper så fullstendig blackout i neste, slik er hele sesongen.

Det er de som kun er gode i 1 kamp også for så å være ræva i de 3 neste. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, sas2002 said:

Jo regner med at han spiller kjempebra mot publaget på tor😀

Det skulle vel kunne gå an å hamle opp med det publaget 🙂 . Kan til og med hende Mustafi går opp på noen cornere og scorer også. Blir bra for markedsføringen hans det. 

Kan forresten ikke huske at det har vært så mange klubber fra  Italia som har stått i kø for å signere han tidligere - eller har det vært rød glødene linjer fra støvlelandet ????

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Gunners68 said:

Det skulle vel kunne gå an å hamle opp med det publaget 🙂 . Kan til og med hende Mustafi går opp på noen cornere og scorer også. Blir bra for markedsføringen hans det. 

Kan forresten ikke huske at det har vært så mange klubber fra  Italia som har stått i kø for å signere han tidligere - eller har det vært rød glødene linjer fra støvlelandet ????

Milan. Gazifisen ordner bra ukelønn

Link to comment
Share on other sites

I så tilfelle litt rart. Like etter at Gazidis begynte i sin jobb i Milan så vurderte klubben å kjøpe Øzil. Gazidis sa nei til det kjøpet den gangen. Nå skal de være interessert i Mustafi. 

Vel , italienske klubber kan det med å organisere den defensive lagdelen så kanskje det går bedre for ham der nede en i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

En snart 29 år gammel Eriksen som har slitt med formen og som er på ganske høy lønn.. nei takk. God spiller på sitt beste, men nå må vi slutte å kjøpe "has beens" og gi de lukrative kontrakter.

Sånn sett er Dominik Szoboszlai kanskje det beste kjøpet vi kan gjøre i mine øyne. 21 år gammel stortalent i RB Salzburg. Utkjøpsklausul på £21m som kan aktiveres nå i januar. Han har vært linket til oss i rundt 2 år og har bare tatt steg på steg. Er dog linket til RB Leipzig også, men han har i mine øyne langt flere positive sider enn det Erikssen har.

Vi må bygge på nytt, og da er ikke Erikssen en spiller for fremtiden i mine øyne

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Tapapa said:

Jeg er motstander av å kjøpe inn spillere som jeg ikke klarer å stave navnet til. Ergo, nei til denne ungareren. 

Wojciech Szczesny og Robert Lewandowski er uenige med deg. Man forkorter bare til Dominik Szobo.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Stefanb said:

En snart 29 år gammel Eriksen som har slitt med formen og som er på ganske høy lønn.. nei takk. God spiller på sitt beste, men nå må vi slutte å kjøpe "has beens" og gi de lukrative kontrakter.

Sånn sett er Dominik Szoboszlai kanskje det beste kjøpet vi kan gjøre i mine øyne. 21 år gammel stortalent i RB Salzburg. Utkjøpsklausul på £21m som kan aktiveres nå i januar. Han har vært linket til oss i rundt 2 år og har bare tatt steg på steg. Er dog linket til RB Leipzig også, men han har i mine øyne langt flere positive sider enn det Erikssen har.

Vi må bygge på nytt, og da er ikke Erikssen en spiller for fremtiden i mine øyne

Jeg er forsåvidt enig i at vi bør satse på fremtiden, men vi har mange unge offensive talenter som banker på døren. Akkurat nå trenger vi noen som kan sette fart på angrepet vårt fra dag én. Noen som både kan fungere som tilrettelegger og komme seg i scoringsposisjon selv. Men vi trenger også en spiller som ikke skyr unna defensiv jobbing. Pr nå trenger vi noen som hever angrepet vårt, men som ikke vil påvirke den defensive jobbingen vår nevneverdig. 

Eriksen vil jeg si er en slik spiller, og jeg vil også si at han er en helt annen type enn feks Willian(som er en type jeg ser for meg at du viser til når du sier 'has been').

Eriksen er en type som både kan ligge litt dypere i banen og styre spillet, men er heller ikke en dårlig spiller feilvendt eller lenger fremme i banen. Jeg tror han, Elneny og Partey kunne dannet en fryktet midtbanetrio. 

Hvis du heller ønsker å gå for noen yngre vil jeg argumentere mot å hente inn noen som er så å si samme aldersgruppe som de vi allerede har. Da vil jeg heller gå for en Matheus Pereira, Sergej Milinkovic-Savic, Marcel Sabitzer eller Hakan Calhanoglu. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
12 hours ago, Ben Elfen said:

Jeg, som den eneste i verden håper vi re-signerer Özil. Vi får ham inn i troppen og gir han en kontraktsforlengelse på 2 år, med betydelig lavere lønn

Øzil skjer ikke selv om jeg var fullstendig uenig i Artetas valg. Der bomma han. Mente han virkelig at William og Willock skulle ta rolllen hans. William ble hentet pga rutine og får å hjelpe unguttene i troppen.

Han er ikke en ledertype og har floppa totalt.

Link to comment
Share on other sites

Nei, uansett om laget kunne trengt kreativiteten til Özil nå, er han ingen fremtidsløsning. Eneste er å håpe at man lærer av dette. Har vært alt for mange dårlige beslutninger på spillerfronten, Dårlige kjøp, dårlige på reforhandling av kontrakter, dårlig på timing... en kanskje undervurdert del av enhver toppklubb er speiderne, de som reiser rundt og studerer talenter? Vet ikke om Arsenal noen gang egentlig har vært best i klassen der, men de var ihvertfall mye bedre på dette i de første fasene av Wenger-æraen. Og i etterpåklokskapens navn er det litt overraskende at de ikke satset mer på dette i kjølvannet av byggingen av ny bane, da midler til innkjøp av stjerner var begrenset. Selv om de har mange talentfulle spillere i troppen i dag, har de handlet inn alt for mye middelmådighet i alt for mange år. Dette er utvilsomt en viktig grunn til at laget har råtnet på rot.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...