Jump to content

Fredrik Ljungberg


Ansvarlig redaktør

Recommended Posts

tåpeligste tråden på dette forumet...

hvorfor faen skal vi kvitte oss med freddie??? :D

 

og du det er ikke "nils arne eggen tryne" DET ER DON VITO :)

3020[/snapback]

 

 

Er det noen som har sagt at vi skal kvitte oss med Ljungberg da? Hvis du leser tråden så er det ingen som sier at vi skal gjøre det. Poenget er om Ljungberg er så viktig for oss som enkelte vil ha det til.

I dag skal han ha skryt for en godt gjennomført kamp. Meget bra samspill mellom han og Pires ved målet

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 375
  • Created
  • Last Reply
tåpeligste tråden på dette forumet...

hvorfor faen skal vi kvitte oss med freddie??? :D

 

og du det er ikke "nils arne eggen tryne" DET ER DON VITO :)

3020[/snapback]

 

 

Er det noen som har sagt at vi skal kvitte oss med Ljungberg da? Hvis du leser tråden så er det ingen som sier at vi skal gjøre det. Poenget er om Ljungberg er så viktig for oss som enkelte vil ha det til.

I dag skal han ha skryt for en godt gjennomført kamp. Meget bra samspill mellom han og Pires ved målet

3035[/snapback]

 

Det trenger ikke å stå ordrett da :) . Folk vil sette han på benken-->det blir en exit før eller siden. Han gidder ikke være på benken heile tida.

 

Å ikke vil ha han på banen er det samme som å kvitte seg med han.

 

Get it ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest aFc :)

FREDRIK Ljungberg er en drit god spiller og en av Wengers favoritt, ferdig med den saken :) Tv2 kallte arsenal for bortskjemt... :D

Men NÅ får vi satse på FA gull folkens :) den er våååååååååååår!!

 

GO Freddie, du e best ;)

Link to comment
Share on other sites

tåpeligste tråden på dette forumet...

hvorfor faen skal vi kvitte oss med freddie??? :D

 

og du det er ikke "nils arne eggen tryne" DET ER DON VITO :)

3020[/snapback]

 

 

Er det noen som har sagt at vi skal kvitte oss med Ljungberg da? Hvis du leser tråden så er det ingen som sier at vi skal gjøre det. Poenget er om Ljungberg er så viktig for oss som enkelte vil ha det til.

I dag skal han ha skryt for en godt gjennomført kamp. Meget bra samspill mellom han og Pires ved målet

3035[/snapback]

 

Det trenger ikke å stå ordrett da :) . Folk vil sette han på benken-->det blir en exit før eller siden. Han gidder ikke være på benken heile tida.

 

Å ikke vil ha han på banen er det samme som å kvitte seg med han.

 

Get it ;)

3044[/snapback]

 

 

Nei Gaston! Å si at noen skal på benken er ikke det samme som å ville kvitte seg med. Skal vi henge med i både ligaen og FA-cupen må vi ha en sterk og god stall. Da må nødvendigvis noen være på benken av og til også ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest aFc :)

Å gosj! Er det muulig?! Hvis vi setter han på benken kan vi jo like så godt rykke ned..... Han er den som er best i form akkurat nå, han har sin beste sesong, å dere vil sette han på BENKEN?! :D :) :) ;) ;) hæææ?!?!?! :o :o :o :o

Link to comment
Share on other sites

Nei Gaston! Å si at noen skal på benken er ikke det samme som å ville kvitte seg med. Skal vi henge med i både ligaen og FA-cupen må vi ha en sterk og god stall. Da må nødvendigvis  noen være på benken av og til også  :D

3047[/snapback]

 

Han er en fast landslagspiller og er 28 år!? Jeg tror ikke han vil være på benken bare for at Arsenal skal ha bredere stall. Han ville med en gang bort om han bare skulle være på benken heile tida.

 

Han hadde garantert vært ettertraktet. Å sette Ljungberg på benken er det samme som å selge han. Indirekte salg :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun
FREDRIK Ljungberg er en drit god spiller og en av Wengers favoritt, ferdig med den saken  :unsure: Tv2 kallte arsenal for bortskjemt... <_<

Men NÅ får vi satse på FA gull folkens :) den er våååååååååååår!!

 

GO Freddie, du e best :)

3046[/snapback]

Bortskjemt fordi de er vant med å vinne så mye..

Link to comment
Share on other sites

Kom med all verdens statistikk - for meg er fotball først og fremst følelser! Noen spillere hater vi, noen elsker vi, og noen elsker vi å hate. Freddie er en av de som viser følelser ute på banen, og jobber enormt gjennom kampene. Det er en av grunnene til at jeg og mange med meg elsker den lille svensken! Det er mye viktigere å få en ny #10 som kan gi Freddie de riktige ballene igjen.

 

"We love you Freddie....." <_<

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Ja, han scora mål i dag. Då må han vere god nok då......... <_<

3066[/snapback]

 

 

scoret mål ja, og bommet fra 1 meters holds gjorde han også :unsure: uansett et flott mål

Link to comment
Share on other sites

de dagene hvor det alltid ser ut til å gå mot uavgjort kommer som oftest freddie...

 

-mot fulham borte(3-0, freddie x2)

-Borte mot Charlton (3-1, freddie x2)

-hjemme mot birmingham var han en engel med 2 målgivende!!!

 

han har storspilt i mange kamper denne sesongen, og er god når vi trenger han til å være god...

Ser ingen grunn til å benke han nå som Pennant er bak murene.... (kommer han tilbake forresten??)

 

Har vi noen som kan erstatte freddie på høyre?

vet at pires kan spille det, men om han er skadet... <_<

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Synes også at det ser ut som om ric_imiotop (eller no sånt) skal hudflette alle som er i dårli form... er det noen på hele arsenal som du støtter fullt ut i enver situasjon? <_<

3077[/snapback]

 

Hvem har sagt hva? hva er det du snakker om?1. Les først før du snakker og sier noe. 2. skjønne hva det skrives om før du snakker og sier noe.

 

Nevn hvem jeg har snakke stygt om/hudfletter(som du sier)

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
har egentli bare lagt merke til at du ikke kan si noe positivt om en spiller i motgang!

 

Vieira...

Wenger...

Lehmann...

Almunia...

Ljungberg...

 

Mulig jeg husker feil ved noen av dem, men i vaffal mener jeg at mange på dette forumet har en alvorlig negativ stemning her...

3085[/snapback]

 

 

Vieira???? har aldri kritisert ham.Jeg har vært sinna på pga folk har kritisert ham.( den kan du faen med ikke kalle å kritisere Vieira. Det er å beskytte ,hvis du vet hva det betyr)

Wenger???? har aldri sagt at vi må kvitte oss med ham

Lehmann er den eneste av de du nevnte som jeg har krtisert. Ljunberg har jeg alltid likt som spiller og hvis du leser der jeg skriver at ljungberg er en av de som burde bli så vil du skjønne. Idiot! <_< For dere andre som har kritisert meg for å nevne Lehmann for mye :var ikke meninga og nevne lehmann, men som sagt så var det noen som som mange andre ganger før som Nevnte Lehmann , jeg prøvde bare forsvare meg selv. Skal ikke nevne Lehmann lenger da jeg vet at alle har skjønt poenget. Kors fyren nevnte Lehmann, og jeg måtte svare. Sorry, Jeg vil ikke stresse, måtte bare svare.

Link to comment
Share on other sites

Har wenger gjort sitt?Ja det mener jeg han har gjort.Fra og med han kom til England har han gjort en kjempe jobb.Har wenger gjort jobben sin i år?Nei.Hvorfor ikke han hra gjort det skal jeg svare på nå.At vi ligger på 3plass i ligaen er ikke godt nok.Jeg har sett på alle kampene til Arsenal og var fryktelig imponert i begynnelsen helt til vi sluttet å score og forsattet og slippe inn mål.Er det wengers skyld?Ja,han har ansvaret for å gjøre forandringer om det trengs,men har ikke gjort det.Det er tydelig at det er et keeper problem når han pendlet fra Lehmann til Almunia og tilbake til Lehmann.Almunia har gjort sitt og må nok takke for seg fra HIghbury. Eneste grunn til at han er tilbake igjen er fordi Almunia var verre enn Lehmann han selv.Lehmann ville aldri ha konkurrert om vi hadde hatt en bra keeper.Han hadde nok forsvunnet for lenge siden om det var saken.Jeg skjønner ikke hvorfor Wenger vil beholde Lehmann,etter alle de forferdelige tabbene.Jeg kan nesten ikke telle dem har ikke lyst til å vite hva de har kostet oss.Jeg hater ikke Lehmann,for det er ikke han som bestemmer om han skal bli eller ikke.....Wenger skal bestemme det!Det er han som skal si "nok er nok,vi henter en toppkeeper!"Men han vil ikke innse det.Han tror på Lehmann,selv om feil etter feil og flere feil er rundt hjørne.Sorry Wenger,du gjør feil du også.Ps:Ny spiss Wenger!Les hva andre skriver om det,de har samme meninger som meg.Kjøp en storscorer!

 

Dette har du sagt... øverst sier du: Har Wenger gjort sitt? ja det mener jeg han har gjort. Det blir jo noe av det samme som å si at du vil kvitte deg med han... :unsure:

 

Beklager på det sterkeste for å ha beskyldt deg for å kritsere Vieira.. det var noen andre i stedefor... <_<

 

fant jo også denne:

Kan noen rapportere meg? Jeg vil ut av dette forumet

Vil signere ut av forumet

:)

 

 

Du har hatt en del innlegg etter det ass! :)

 

Å jasså du kaller meg en idiot?

hehe får se hvor mye jeg griner for det ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Har wenger gjort sitt?Ja det mener jeg han har gjort.Fra og med han kom til England har han gjort en kjempe jobb.Har wenger gjort jobben sin i år?Nei.Hvorfor ikke han hra gjort det skal jeg svare på nå.At vi ligger på 3plass i ligaen er ikke godt nok.Jeg har sett på alle kampene til Arsenal og var fryktelig imponert i begynnelsen helt til vi sluttet å score og forsattet og slippe inn mål.Er det wengers skyld?Ja,han har ansvaret for å gjøre forandringer om det trengs,men har ikke gjort det.Det er tydelig at det er et keeper problem når han pendlet fra Lehmann til Almunia og tilbake til Lehmann.Almunia har gjort sitt og må nok takke for seg fra HIghbury. Eneste grunn til at han er tilbake igjen er fordi Almunia var verre enn Lehmann han selv.Lehmann ville aldri ha konkurrert om vi hadde hatt en bra keeper.Han hadde nok forsvunnet for lenge siden om det var saken.Jeg skjønner ikke hvorfor Wenger vil beholde Lehmann,etter alle de forferdelige tabbene.Jeg kan nesten ikke telle dem har ikke lyst til å vite hva de har kostet oss.Jeg hater ikke Lehmann,for det er ikke han som bestemmer om han skal bli eller ikke.....Wenger skal bestemme det!Det er han som skal si "nok er nok,vi henter en toppkeeper!"Men han vil ikke innse det.Han tror på Lehmann,selv om feil etter feil og flere feil er rundt hjørne.Sorry Wenger,du gjør feil du også.Ps:Ny spiss Wenger!Les hva andre skriver om det,de har samme meninger som meg.Kjøp en storscorer!

 

Dette har du sagt... øverst sier du: Har Wenger gjort sitt? ja det mener jeg han har gjort. Det blir jo noe av det samme som å si at du vil kvitte deg med han... :D

 

Beklager på det sterkeste for å ha beskyldt deg for å kritsere Vieira.. det var noen andre i stedefor... B) 

 

fant jo også denne:

Kan noen rapportere meg? Jeg vil ut av dette forumet

Vil signere ut av forumet

:o

 

 

Du har hatt en del innlegg etter det ass! ;)

                 

Å jasså du kaller meg en idiot?

hehe får se hvor mye jeg griner for det ;)

3093[/snapback]

Jeg mener at wenger er den rette manageren, har sagt det hele tiden, og jeg mente at Wenger har gjor sitt(sine ting slik han burde). Jeg burde ikke skrivt det så lenge du misforstod det. Syns jeg har lovt til å mene at wenger gjør feil han også!!!Han er ikke alltid perfect. Uansett var dette det eneste du klarte å legge fram av alle de du mente(untakk lehmannn). Og jeg kom her fordi at jeg har en venn som er medlem, og jeg har lov til å skrive så mye jeg vil. Det er bare adm som kan bannne meg, noe som jeg ikke ser noe vits i. Jeg har aldri gjort noen noe for som regel så er det noen som kritiserer meg for et eller annet og da svarer jeg bare.Ps: I år har det vært mange ting og enkelte spiller har skuffet fansen Reyes og Ashley cole. ;) den ene har snakket offentlig om hvor dårlig mennesker arsenal spillerne er og den andre har prøvd å å få seg en kontrakt med en annen klubb uten at arsenal viste noe.

Link to comment
Share on other sites

Freddy er stor ikke noe tvil statistikk bryr jeg meg ikke noe om fordi han scorer mye viktige mål og laget sprudler mye mer med han på banen.

3175[/snapback]

Sprudler meir?

Scorer mindre og slepper inn meir? er det å sprudle meir?? :D

 

Fotball er følelser.. dessverre trur eg følelsane speler mykje inn i våre tanker rundt svensken. Vi husker han frå 01/02, då han var en gud.

Link to comment
Share on other sites

Ljungen beviste vel nok en gang hvor viktig han er for oss. Uten Pires og han mot Bolton hadde vi aldri scoret mål.

De to produserte det som var av sjanser.

I kamper som den mot Bolton hvor mange spillere spillere spiller

langt under pari. Da trekker svensken mye av lasset pga at han jobber

og sliter hele kampen.

At Ljungberg ikke skulle være god nok for Arsenal er en rar påstand.

Spesielt når han har år etter år reddet oss i viktige kamper.....

Ser at ingen har nevnt det her....eller er ikke det statistikk? :D

Link to comment
Share on other sites

At Ljungberg ikke skulle være god nok for Arsenal er en rar påstand.

Spesielt når han har år etter år reddet oss i viktige kamper.....

Ser at ingen har nevnt det her....eller er ikke det statistikk? :D

3193[/snapback]

 

Det er fordi det ikke gagner kritikernes sak :D

Link to comment
Share on other sites

At Ljungberg har reddet oss i mange kamper er det da ingen som har benektet. Selv om han har reddet oss, og vært den som har scort det avgjørende målet er det ikke sikkert at laget fungerer bedre med enn uten Ljungberg.

 

Om Ljungberg scorer 60 mål i sesong og vi ender på 6.plass på tabellen, vil jeg likevel hller spille uten Ljungberg og vinne ligaen. Om det er alternativet.

 

Det som er spørsmålet i denne debatten er om Arsenal fungerer bedre uten enn med Ljungberg. Selv om Ljungberg scorer en del viktige mål, virker det som om vi taper noe annet med å spille med svensken.

Link to comment
Share on other sites

Det er en ganske tøff påstand AR og jeg har ikke sett kamper som

beviser det du sier her.

Mitt inntrykk er at vi fungerer best med Ljungberg på laget mot tøff motstand,

pga at Reyes og Pires blir litt for lette defensivt.

Ljungberg har et enormt arbeidsområde som få Arsenalspillere matcher pr.

dags dato.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer vel ikke med noen tøff påstand her.

 

Jeg sier IKKE at vi er dårligere med Ljungberg, men at det kan VIRKE som om vi taper noe med svensken på laget. Resultatene med og uten Freddie kan være med å underbygge dette inntrykket. Og ja, jeg har sett mange svake kamper av Freddie. Kamper der han med sin, på dette nivået, svake teknikk mister ballen alt for lett og dermed hindrer Arsenal i å gå raskt fremover på banen,

 

Jeg slår ikke fast noe som helst.At dette skal være en så tøff påstand kan jeg ikke fatte.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...