IPB Style© Fisana

Jump to content

Jens Lehmann

795 replies to this topic

#741 Hulken

Hulken

Trener

• Guests
  • PipPipPipPip
  • 1,703 posts

Posted 17 March 2011 - 07:15 PM

Velkommen ja, Jens :blink: Håper han fikser gullet for oss i år :) Kan bli viktig mtp. at Vermaelen og Djourou er ute resten av sesongen!
Jeg hater 1ottenh4m!!

#742 Stefan B

Stefan B

Klubbeier

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPipPip
  • 14,887 posts
  • Interests:Arsenal

Posted 17 March 2011 - 07:42 PM

Lehmann på trening!

"Dennis is the best player I have ever played with as a partner. It is a dream for a striker to have him in the team with you." - Thierry Henry

#743 refser

refser

Trener

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 2,370 posts

Posted 17 March 2011 - 08:30 PM

:blink:-->
QUOTE(Stefan B @ Mar 17 2011, 07:42 PM) View Post

Lehmann på trening!
[/quote]
stallens nest beste keeper! Lehmann bør stå allerede i helga!

#744 zaldor

zaldor

Assistant Manager

• Supermoderators
  • PipPipPipPip
  • 3,272 posts

Posted 17 March 2011 - 09:21 PM

Herlig å se. Dette bildet måtte jeg bare dele. :blink: Jeg får dessverre ikke tagget det da det er "dynamisk".

http://www.arsenal.c....jpg?ic=e255fdT

Det er litt klisjéaktig å si, men Lehmann utfyller virkelig Almunias svake sider. Vi får håpe han får lært bort litt med det samme.

#745 Gunner18

Gunner18

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 1,196 posts

Posted 17 March 2011 - 10:11 PM

Herlig å se. Dette bildet måtte jeg bare dele. :blink: Jeg får dessverre ikke tagget det da det er "dynamisk".

http://www.arsenal.c....jpg?ic=e255fdT

Det er litt klisjéaktig å si, men Lehmann utfyller virkelig Almunias svake sider. Vi får håpe han får lært bort litt med det samme.

Herlige bilder! Håper Jensemann får noen kamper fra start, slik at vi får sett den fantastiske galskapen hans, og vi får samtidig håper den smitter over på resten av gutta!

PS: Lukter det et Henry-comeback neste sesong? :)
And it's Arsenal,
Arsenal FC,
We're by far the greatest team,
The world has ever seen

#746 Kris-A

Kris-A

Seniorspiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 699 posts

Posted 17 March 2011 - 11:39 PM

Selv om jeg ser bildene kommer jeg nok til å gni meg litt ekstra i øynene når jeg ser gode gamle Mad Jens tilbake på Arsenal benken :blink: er jo bare kjempe artig!

Var et lite flashback til unbeaten season det her! det var tider det..
Across the felts of England, forever there is a child with a football, he or she will be inspired by the glory of Arsenal. The names Ian Wright, Dennis Bergkamp, George Graham and The Gunners, can only mean one word: Arsenal. England is Arsenal, and Arsenal is forever England.

#747 Verminator5

Verminator5

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 4,659 posts

Posted 19 March 2011 - 11:36 PM

Lehmann må vel få sjansen fra start i neste kamp?
Verminator5, STOLT MEDLEM AV DEN YNGRE GARDE!

Victoria Concordia Crescit

Tidligere Ade25

#748 ben lakris

ben lakris

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 3,064 posts

Posted 20 March 2011 - 10:06 AM

Morsomt å se han på benken sammen med Gibbs, han så veldig stor og voksen ut ved siden av en gutt.

#749 14Robinho

14Robinho

Seniorspiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 752 posts

Posted 20 March 2011 - 12:52 PM

Lehmann må vel få sjansen fra start i neste kamp?

Alt annet er unaturlig..Men sikkert ikke for Wenger..?

#750 Wilshere

Wilshere

Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPipPip
  • 5,210 posts

Posted 20 March 2011 - 03:05 PM

Jens er ikke lenger nostalgi. :)

#751 TheLegend

TheLegend

Rutinert spiller

• Supermoderators
  • PipPipPip
  • 1,349 posts
  • Interests:Arsenal evig og for alltid <3

Posted 29 March 2011 - 12:21 PM

Jens skal etter alt å dømme debutere, på reservelaget i dag :D : http://www.teamtalk....-reserve-action
"I love the club. Unfortunately we know I had to leave for reasons I have explained many times but, although I left Arsenal, you never really leave Arsenal.

Whenever I go back I feel like I have gone home, it's a big family and I became a fan of the club.

I knew what it was like to beat Manchester United, I knew what it meant to the fans when we were playing against Tottenham, I knew all that. You don't get that from one or two years, you need to live and breathe Arsenal to understand that."

Thierry Henry

#752 AnabOle

AnabOle

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 1,186 posts

Posted 29 March 2011 - 02:20 PM

Jens skal etter alt å dømme debutere, på reservelaget i dag :D : http://www.teamtalk....-reserve-action

Har holdt nullen så langt. Skryt for at han vært "very vocal so far, marshalling the back four well". Klar for Jens til helga også jeg! Ali starter forresten på topp og har også fått skryt.
Supersylv

#753 BølerUlf

BølerUlf

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 845 posts

Posted 29 March 2011 - 03:43 PM

Etter 78 minutter er det 1-0 til Wigan. Miquel utvist etter 20 minutter.

Viktigere er det at det ser ut som godeste Jens spiller særdeles svakt. Flere store feil som gjerne kunne resultert i mål. Ikke bra.

#754 AnabOle

AnabOle

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 1,186 posts

Posted 29 March 2011 - 03:45 PM

Etter 78 minutter er det 1-0 til Wigan. Miquel utvist etter 20 minutter.

Viktigere er det at det ser ut som godeste Jens spiller særdeles svakt. Flere store feil som gjerne kunne resultert i mål. Ikke bra.

Var nok litt tidlig ute med jubelen jeg, ja. Ser ut som han er svært rusten og langt unna formen som trengs for å vokte buret for A-laget. Trist, for vi hadde virkelig trengt Jens akkurat nå.
Supersylv

#755 TheLegend

TheLegend

Rutinert spiller

• Supermoderators
  • PipPipPip
  • 1,349 posts
  • Interests:Arsenal evig og for alltid <3

Posted 29 March 2011 - 04:13 PM

jeg kan bare se at han gjorde en blemme..........?
"I love the club. Unfortunately we know I had to leave for reasons I have explained many times but, although I left Arsenal, you never really leave Arsenal.

Whenever I go back I feel like I have gone home, it's a big family and I became a fan of the club.

I knew what it was like to beat Manchester United, I knew what it meant to the fans when we were playing against Tottenham, I knew all that. You don't get that from one or two years, you need to live and breathe Arsenal to understand that."

Thierry Henry

#756 BølerUlf

BølerUlf

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 845 posts

Posted 29 March 2011 - 04:26 PM

jeg kan bare se at han gjorde en blemme..........?

63 mins
WHAT A LET OFF: Lehmann ventures out of his area on the right and loses out. The ball gets squared and Boateng is forced to save a certain goal with a brilliant block

44 mins
INCREDIBLE: Hajrovic rolls a tame back-pass Lehmann’s way and, just like Paul Robinson did that time in Croatia, he completely misses the ball after it takes a horrible bobble. The whole ground gasps as the ball, seemingly in slow motion, trickles goalwards. Thankfully for Arsenal, it rolls inches, and I mean inches wide of the right post.

#757 zaldor

zaldor

Assistant Manager

• Supermoderators
  • PipPipPipPip
  • 3,272 posts

Posted 29 March 2011 - 07:57 PM

Om noen skulle lykkes i å finne video(er) fra denne kampen hvor Lehmanns inntredener kan ses, må det deles!

#758 Castor

Castor

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 3,221 posts

Posted 29 March 2011 - 08:01 PM

Tror ikke vi skal ha noen forhåpninger i forhold til Lehmann. Det blir rett og slett litt for desperat å håpe at han skal redde sesongen for oss
You know what you are. You know what you are. Robin van Persie you know what you are

#759 Legend14

Legend14

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 948 posts

Posted 29 March 2011 - 08:16 PM

Tror ikke vi skal ha noen forhåpninger i forhold til Lehmann. Det blir rett og slett litt for desperat å håpe at han skal redde sesongen for oss

Er igrunnen helt enig. Men Almunia...jeg vet ikke helt. Det er vel heller en halv romantisk tanke jeg har om Mad Jens i superb form :)

Men er vel en grunn til at han ble solgt når han gjorde, og en spiller uten kamptrening på så lang tid er vel ikke egnet som førstekeeper...desverre

#760 zaldor

zaldor

Assistant Manager

• Supermoderators
  • PipPipPipPip
  • 3,272 posts

Posted 30 March 2011 - 05:54 PM

Om noen skulle lykkes i å finne video(er) fra denne kampen hvor Lehmanns inntredener kan ses, må det deles!

Jeg siterer meg selv.

Video ligger nå på ATVO for de som har det.

Reply to this topic

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users