Jump to content

Jens Lehmann


Guest jensemann

Recommended Posts

Guest Ric_IMITOP.COM

Sitter å ler litt for meg selv her,med tanke på at alle småguttene på laget jeg trener faktisk har mer peiling enn dere.Etter hver Arsenalkamp,blir det diskutert hva som var bra og hva som ikke var fullt så bra.og selvfølgelig,hva som var direkte dårlig.Og jeg kan love dere at Lehmann har vært samtaleemnet VELDIG mange ganger.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 795
  • Created
  • Last Reply
:lol:.Dere vil ha en ny keeper, men allikevel forsvarer dere han :D Jeg skjønner faen ikke hva dere tenker med.

1421[/snapback]

Kan sei det samme om deg. Ro ned innlegga om Lehmann litt, vi har forstått at du ikkje liker Lehmann. Trenger ikkje å skrive det samme i 100 poster.

Link to comment
Share on other sites

Sitter å ler litt for meg selv her,med tanke på at alle småguttene på laget jeg trener faktisk har mer peiling enn dere.Etter hver Arsenalkamp,blir det diskutert hva som var bra og hva som ikke var fullt så bra.og selvfølgelig,hva som var direkte dårlig.Og jeg kan love dere at Lehmann har vært samtaleemnet VELDIG mange ganger.

1423[/snapback]

En drøy påstand dette her, du sier og mener med dette at folk her ikke har peiling ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
:D.Dere vil ha en ny keeper, men allikevel forsvarer dere han :blink: Jeg skjønner faen ikke hva dere tenker med.

1421[/snapback]

 

Alt er ikke svart eller hvitt!

 

Lehmann er ikke så dårlig som folk vil ha det til, men innehar p.t ikke de kvalitetene som en Arsenal-keeper bør ha, dersom Arsenal skal ha ambisjoner om å være blandt verdens beste klubber.

 

De fleste keeperne som nevnes her på forumet vil ikke bidra i så måte, ettersom de er dårligere eller av ca samme kvalitet som Lehmann.

 

Jeg tror at vi må prøve å ha litt is i magen og håpe på at en det blir tilgjengelig en keeper som er i verdensklasse (eller har potensiale for å bli det). Det verste som kan skje nå, er at panikken gjør at vi nok en gang kjøper en middels keeper uten "stjernepotensiale".

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Sitter å ler litt for meg selv her,med tanke på at alle småguttene på laget jeg trener faktisk har mer peiling enn dere.Etter hver Arsenalkamp,blir det diskutert hva som var bra og hva som ikke var fullt så bra.og selvfølgelig,hva som var direkte dårlig.Og jeg kan love dere at Lehmann har vært samtaleemnet VELDIG mange ganger.

1423[/snapback]

 

 

Jeg skjønner at du og småguttene dine har samme mening.

Min mening derimot er at du minner en del om "beavis and butthead"-gutta:-)

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Sitter å ler litt for meg selv her,med tanke på at alle småguttene på laget jeg trener faktisk har mer peiling enn dere.Etter hver Arsenalkamp,blir det diskutert hva som var bra og hva som ikke var fullt så bra.og selvfølgelig,hva som var direkte dårlig.Og jeg kan love dere at Lehmann har vært samtaleemnet VELDIG mange ganger.

1423[/snapback]

 

 

Jeg skjønner at du og småguttene dine har samme mening.

Min mening derimot er at du minner en del om "beavis and butthead"-gutta:-)

1445[/snapback]

 

 

ja da jensemann. Du minner meg om En puddel uten noen slags solution. eh he. Beavis and butthead? Det ser du vel mye på! Jævla kjedelig program.

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS

Her er det action, ser jeg.

 

Jensemann bekrefter nok en gang (med henvisning til det forrige forumet) sitt spesielle forhold til Sprelle(h)mann. Med fare for å trampe på noen høyfølsomme tær - jeg synes det er stort under at vedkommende som faktisk er en godt voksen mann, kan være så totalt blindet av det faktum at Sprelle(h)mann er en høyst middelmådig keeper - som på ingen som helst måte innehar de kvalitetene som en keeper for Arsenal skal gjøre. Hvordan kan du, Jensemann, påstå at Sprelle(h)mann presterte en godkjent kamp mot Bayern Mûnchen? Som sagt, tyskeren produserer mangfoldige tabber jevnlig, men èn stor tabbe samt ên halvtabbe i løpet av êneneste kamp kan vel strengt tatt karaktriseres som "dårlig", til og med tatt i betraktning Lehmanns etter hvert store tabbekvote? At det i protokollen står igjen med et par solide redninger, reparerer vel ikke de allerede store skadene?

 

Jeg husker også at vi hadde en diskusjon i fjor høst, der du faktisk forsvarte Sprelle(h)mann etter tabbematchen borte mot Panathinaikos. Ja, hva er det man sier nå igjen, ja, det var det: Nuff said.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Her er det action, ser jeg.

 

Jensemann bekrefter nok en gang (med henvisning til det forrige forumet) sitt spesielle forhold til Sprelle(h)mann. Med fare for å trampe på noen høyfølsomme tær - jeg synes det er stort under at vedkommende som faktisk er en godt voksen mann, kan være så totalt blindet av det faktum at Sprelle(h)mann er en høyst middelmådig keeper - som på ingen som helst måte innehar de kvalitetene som en keeper for Arsenal skal gjøre. Hvordan kan du, Jensemann, påstå at Sprelle(h)mann presterte en godkjent kamp mot Bayern Mûnchen? Som sagt, tyskeren produserer mangfoldige tabber jevnlig, men èn stor tabbe samt ên halvtabbe i løpet av êneneste kamp kan vel strengt tatt karaktriseres som "dårlig", til og med tatt i betraktning Lehmanns etter hvert store tabbekvote? At det i protokollen står igjen med et par solide redninger, reparerer vel ikke de allerede store skadene?

 

Jeg husker også at vi hadde en diskusjon i fjor høst, der du faktisk forsvarte Sprelle(h)mann etter tabbematchen borte mot Panathinaikos. Ja, hva er det man sier nå igjen, ja, det var det: Nuff said.

1588[/snapback]

 

 

 

Er vanskelig og overbevise folk her Alexander. Jeg Kan med 100% At sprellemann(som jeg ironisk sett også kaller han) har begått tabber i de to av de tre siste kampene.Mot Bayern da han rushet ut istednfor å bli igjen noe som resulterte i mål nr 3 for BM. Og mot Wolwerhampton hadde han noen stygge feil deriblandt den lette ballen han bommet på som nesten resulterte i 1-0 til Wolves. Enten for man holde kjeft og unngå trøbbel eller åpne munnen å regne med at man får noe mot seg, og jeg er ikke redd for noe.

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Her er det action, ser jeg.

 

Jensemann bekrefter nok en gang (med henvisning til det forrige forumet) sitt spesielle forhold til Sprelle(h)mann. Med fare for å trampe på noen høyfølsomme tær - jeg synes det er stort under at vedkommende som faktisk er en godt voksen mann, kan være så totalt blindet av det faktum at Sprelle(h)mann er en høyst middelmådig keeper - som på ingen som helst måte innehar de kvalitetene som en keeper for Arsenal skal gjøre. Hvordan kan du, Jensemann, påstå at Sprelle(h)mann presterte en godkjent kamp mot Bayern Mûnchen? Som sagt, tyskeren produserer mangfoldige tabber jevnlig, men èn stor tabbe samt ên halvtabbe i løpet av êneneste kamp kan vel strengt tatt karaktriseres som "dårlig", til og med tatt i betraktning Lehmanns etter hvert store tabbekvote? At det i protokollen står igjen med et par solide redninger, reparerer vel ikke de allerede store skadene?

 

Jeg husker også at vi hadde en diskusjon i fjor høst, der du faktisk forsvarte Sprelle(h)mann etter tabbematchen borte mot Panathinaikos. Ja, hva er det man sier nå igjen, ja, det var det: Nuff said.

1588[/snapback]

 

 

 

Er vanskelig og overbevise folk her Alexander. Jeg Kan med 100% At sprellemann(som jeg ironisk sett også kaller han) har begått tabber i de to av de tre siste kampene.Mot Bayern da han rushet ut istednfor å bli igjen noe som resulterte i mål nr 3 for BM. Og mot Wolwerhampton hadde han noen stygge feil deriblandt den lette ballen han bommet på som nesten resulterte i 1-0 til Wolves. Enten for man holde kjeft og unngå trøbbel eller åpne munnen å regne med at man får noe mot seg, og jeg er ikke redd for noe.

1595[/snapback]

 

Du snakker vel om Palace-kampen her vel?

 

Joda, flott at du liker å dele meningene dine med andre på et diskusjonforum, og jeg forsåvidt enig med deg angående dette emnet, men det hadde vært en idè om du hadde roet deg ned et par hakk. No hard feelings, selvfølgelig. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
:D jeg bare komenterer det folk skriver og hvis noen bringer opp Lehmann tema så komentere jeg hva faen jeg vil ok? Selvfølgelig var det Palace, anyways jeg skal aldri mer snakke om Lehmann så lenge ikke noen blander meg oppi i Lehmann saker. Sikter mot han der jense mann som konfrontere meg hele tida og da må jeg selvfølgelig svare tilbake.
Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
:D jeg bare komenterer det folk skriver og hvis noen bringer opp Lehmann tema så komentere jeg hva faen jeg vil ok? Selvfølgelig var det Palace, anyways jeg skal aldri mer snakke om Lehmann så lenge ikke noen blander meg oppi i Lehmann saker. Sikter mot han der jense mann som konfrontere meg hele tida og da må jeg selvfølgelig svare tilbake.

1616[/snapback]

 

Du øker ikke akkurat din kredibilitet ved slik snakk - jeg har da aldri sagt at du ikke får kommentere hva du vil, eller? Diskutèr hva du vil for meg. Men ro ned språkbruken, så lover jeg deg at du lettere blir tatt seriøs. Hvorfor skal du svare Jensemann tilbake? Hev deg over hans nivå, så går alt fint.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

Forventer ingenting, hverken fra deg eller fra noen andre. Jeg kom med respekt overfor alle andre, men ble istedenfor fortalt idiotiske ting. Hvis jeg nevner Keeper situasjonen 85% av alle innleggene så er det mitt problem, ikke noen andres Er det noen som har i mot det så får de rapportere meg. Når folk svarer meg idiotisk tilbake så må jeg jo svare tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Er det nødvendig å si mer. Jeg har tidligere forsvart ham, men tabben i dag er sålangt i sesongen den værste. Almunia er hakket verre, så for denne sesongen er det ikke håp om bedring. Spark dem på hodet og ræva ut begge to. Nok er nok.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Er det nødvendig å si mer. Jeg har tidligere forsvart ham, men tabben i dag er sålangt i sesongen den værste. Almunia er hakket verre, så for denne sesongen er det ikke håp om bedring. Spark dem på hodet og ræva ut begge to. Nok er nok.

1690[/snapback]

 

 

håper det er siste gang dere forsvarer ham. :angry: Vi taper poeng med ham,og vi har tapt GULL, og er muligens ute av championsleague pga Lehmann. En ting til som dere kommer til å lese om er at Wenger forsvarer Lehmann igjen og igjen og igjen! Uansett hva Lehmann gjør så forsvarer Wenger ham. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Lehmann er for dårlig. Det er greit at han og resten av laget gikk 49 kamper uten tap, men når han lager tabbe på tabbe og vi mister poeng på grunn av de. Da har det gått for langt. Og Wenger som forsvarer han igjen og igjen! Han må få opp øynene og kjøpe en toppkeeper

1709[/snapback]

 

 

Takk ryan for at du er den første som støtter meg, setter pris på at folk er smarte nok til å skjønne hva småunger allerede skjønner. :angry: Vi må stå sammen og bli enige om hva som må gjøres med Arsenal. Og vi vet alle hva som må gjøres.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Vel, jeg kan ikke si at Lehmann er dårlig, for han gjør noen fine redninger også. Og han har jo tross alt gjort mye bra. Men jeg vil heller si at han ikke er den rette keeperen for Arsenal. :angry: Vi trenger en solid keeper, en keeper som vi en gang hadde, en keeper som Simon(vet ikke helt om navnet skrives slik). :(

 

Jeg har sett han på tv, da han spilte for Arsenal, der de viser han med de heftige redningene. Jeg er en ganske ny Arsenal-supporter, og vet kanskje ikke så mye, men, jeg utifra det jeg så, så virket han helt fantstisk. :D

Link to comment
Share on other sites

Har vært ganske tålmodig med Lehmann en god stund nå, og syntes han gjorde en grei fjordårssesong, men så langt i år har han bevist at han ikke er god nok.

 

Verken han eller Almunia holder bokstavlig talt ikke mål, og dersom ikke Wenger kjøper inn en ny keeper foran neste sesong så viser det at han overhodet ikke har målsetning om å vinne CL og å bli bedre enn nummer 3 i serien.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...