Jump to content

Nicklas Bendtner


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

ser på teamtalk at den godeste Bendter krever forsikring fra Gunners om at han må bli satset på, etter og ha fått smaken på førstelags fotball er det ikke aktuelt med reservelags fotball igjen.

Håper virkelig ikke dette skjer, vi kan risikere og miste denne fremtidige goalgetteren.

Har virkelig troa på at han er en spiller som kan gjør det stort i englang, riktig bygd for det. har visst tiltrekt seg oppmerksomhet fra flere klubber også.

Jeg mener han er klar for førstelagstroppen i denne sesongenn egntlig, han bør være langt foran en mann som Aliadiere, ett tredjevalg mulig fjerde, kommer ann på hvor han vil prioritere Theo.

men sånn jeg ser det så er det vel bare Henry og Adebayor som burde være klare førstevalg foran ham, med mindre vi regner RVP, Baptista og Theo som spisser, men er vel egentlig ikke reine spisser dette.

 

Tror dette er en spiller som er god for 18- 20 mål i sesongen om ett par år. :D

 

Her er det en juvel Wenger, ikke mist ham!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

ser på teamtalk at den godeste Bendter krever forsikring fra Gunners om at han må bli satset på, etter og ha fått smaken på førstelags fotball er det ikke aktuelt med reservelags fotball igjen.

Håper virkelig ikke dette skjer, vi kan risikere og miste denne fremtidige goalgetteren.

Har virkelig troa på at han er en spiller som kan gjør det stort i englang, riktig bygd for det. har visst tiltrekt seg oppmerksomhet fra flere klubber også.

Jeg mener han er klar for førstelagstroppen i denne sesongenn egntlig, han bør være langt foran en mann som Aliadiere, ett tredjevalg mulig fjerde, kommer ann på hvor han vil prioritere Theo.

men sånn jeg ser det så er det vel bare Henry og Adebayor som burde være klare førstevalg foran ham, med mindre vi regner RVP, Baptista og Theo som spisser, men er vel egentlig ikke reine spisser dette.

 

Tror dette er en spiller som er god for 18- 20 mål i sesongen om ett par år. :D

 

Her er det en juvel Wenger, ikke mist ham!!!

her har vi en juvel ja, litt uslipt enda :D , WENGER, ta vare på vår danske venn :)

Link to comment
Share on other sites

Bendtner virker litt høy på pæra nå synes jeg. Med de konkurrentene han har i Arsenal blir det for dumt å kreve fast plass når han er 18 år. Men en mann for fremtiden er han definitivt.

No krev han vel ikkje fast plass, men å bli satsa på. Det tykkjer eg han har rett til å stille krav om, både for sin eigen del og klubben sin del.

Link to comment
Share on other sites

Bendtner virker litt høy på pæra nå synes jeg. Med de konkurrentene han har i Arsenal blir det for dumt å kreve fast plass når han er 18 år. Men en mann for fremtiden er han definitivt.

No krev han vel ikkje fast plass, men å bli satsa på. Det tykkjer eg han har rett til å stille krav om, både for sin eigen del og klubben sin del.

 

Ja å bli satsa på er riktig av han å si. Men har lest et sted 'Use me or lose me', men da er det vel bare litt storm i et vannglass av de som har skrivd det.

Link to comment
Share on other sites

Bendtner har nok et mye større potensial en det Ade har. Han viser et øye for mål, som ade absolutt ikke har vist hittil.

 

Sats på Bendter og vi har to Goalgettere i framtida.

 

Ja, han har mye større potensial enn Ade. Men nå må vi se hvordan han fungerer i Premier League og i arsenal. Jeg synes enda at det er for tidlig å si at han blir stor og hvor fantastisk han blir, men som sagt så er potensialet der! :)

Link to comment
Share on other sites

Bendtner har nok et mye større potensial en det Ade har. Han viser et øye for mål, som ade absolutt ikke har vist hittil.

 

Sats på Bendter og vi har to Goalgettere i framtida.

bare husk at fotball handler om mye annet en øye for mål, å ade klarer å lage orkan av ingenting..

problemet er at lagkompissene ikke utnytter rommet ade skaper!!

 

sier det igjen, wenger må satse på Bendtner

Link to comment
Share on other sites

Lyon rival AC Milan for Arsenal's Bendtner

tribalfooball.com - December 18, 2006

 

Olympique Lyon have joined AC Milan in their interest for Arsenal hit-kid Nicklas Bendtner.

Milan have already had a £7 million offer turned down by the Gunners for the Danish teenager, who is starring on-loan at Birmingham City.

 

Brum boss Steve Bruce is confident that Arsenal will let Bendtner see out the season at Birmingham.

 

Bruce said: "We have got an agreement with Arsene Wenger that Nicklas will stay here for the rest of the season. Unless there is a monumental change at Arsenal then Nicklas is staying."

 

 

virker som det er mange klubber som har fått opp øynene for Bendtner, har hvert linket til en del klubber i det siste..

 

håper virkelig ikke wenger har tenkt og la han gå, tror ikke det heller..

men bendtner føler jo sikkert han har en del muligheter når han er linket vekk hele tiden

Link to comment
Share on other sites

Lyon rival AC Milan for Arsenal's Bendtner

tribalfooball.com - December 18, 2006

 

Olympique Lyon have joined AC Milan in their interest for Arsenal hit-kid Nicklas Bendtner.

Milan have already had a £7 million offer turned down by the Gunners for the Danish teenager, who is starring on-loan at Birmingham City.

 

Brum boss Steve Bruce is confident that Arsenal will let Bendtner see out the season at Birmingham.

 

Bruce said: "We have got an agreement with Arsene Wenger that Nicklas will stay here for the rest of the season. Unless there is a monumental change at Arsenal then Nicklas is staying."

 

 

virker som det er mange klubber som har fått opp øynene for Bendtner, har hvert linket til en del klubber i det siste..

 

håper virkelig ikke wenger har tenkt og la han gå, tror ikke det heller..

men bendtner føler jo sikkert han har en del muligheter når han er linket vekk hele tiden

 

Wenger har nettopp gitt svar til Bentner. Fremtiden er i Arsenal og han vil bli satset på, sier Arsene. Denne interressen fra andre stor klubber er jo et klart svar på at gutten(e) har en stor fremtid i møte.

 

Vi får bare si til Wenger at han får tviholde på Dansken, og så får vi håpe han får sjansen etter hvert etter han er ferdig med utlånsperioden.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Herlig og se at han vil tilbake til Arsenal etter oppholdet i birmingham! Han sier at han er like god som alle de andre spissene utenom Henry! (SE NYHETER PÅ FORSIDE)

Her er dem:

 

"BENDTNER SATSER PÅ ARSENAL NESTE SESONG.

Nicklas Bendter som denne sesongen er på lån til Birmingham mener han er klar til å slå igjennom hos Arsenal.

 

27.12.06 18:42 Vist 450 ganger

Publisert av: Jostein Solstad

 

Planen er at jeg blir i Birmingham ut denne sesongen. Etter det ønsker jeg meg tilbake til Arsenal for å kjempe om en plass der. Jeg tror sjansene mine er gode. Jeg mener jeg er like god som de andre, det er bare Henry som er sikret å få spille.

 

Han kommenterte også fremtiden dersom Birmingham skulle rykke opp: Dersom vi rykker opp blir jeg kanskje, men jeg ønsker meg tilbake til Arsenal. Jeg har også hørt at klubber i utlandet er interessert i meg, men jeg tenker bare på Arsenal."

 

Kilde: SkySports.

 

Bra at han vil til Arsenal igjen! ;)

Link to comment
Share on other sites

Lyon er ute etter Bendtner, som skal være på vei for 113 mill.

 

113 mill er jo litt, men eg ville heller ha utviklet han mer siden har har potensiale til å bli en internasjonal topp spiss...

For 113 mill. seier eg selg! Bendtner er absolutt ikkje så god, og 113 mill. er mykje pengar.

Link to comment
Share on other sites

For den prisen: selg! Kan ikke tenke meg at italienerne og franskmennene virkelig er interessert i å betale den prisen for en dansk, storvokst unggutt, når man vet antall talenter disse klubbene har til rådighet.

 

Enig!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

http://arsenal-mania.com/news/3103764/Bend...nal-player.html

 

Enda en bekreftelse på at Nic fortsetter i Arsenal og ikke Birmingham. Gleder meg til å se hva dansken gjør i ligacupen til neste år om han da ikke blir lånt ut på nytt. Ettersom jeg ikke har sett så mye av ham. Spennende framtid for dansken vår, som vil kjempe om plassene i Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

http://arsenal-mania.com/news/3103764/Bend...nal-player.html

 

Enda en bekreftelse på at Nic fortsetter i Arsenal og ikke Birmingham. Gleder meg til å se hva dansken gjør i ligacupen til neste år om han da ikke blir lånt ut på nytt. Ettersom jeg ikke har sett så mye av ham. Spennende framtid for dansken vår, som vil kjempe om plassene i Arsenal!

 

Høres lovende ut! Er sikker på at han kommer til og vise seg frem i ligacupen og til og med premier league! Denne mannen kan og må vi ike selge!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...