Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

Har ingenting i mot at Walcott blir utlånt til Southampton resten av sesongen, og gjerne deler av neste sesong også. Det er utrolig viktig at han blir mest mulig herdet for Premier League nå, slik at vi kan ha glede av han i MANGE år!

 

Hva beløpet angår tror jeg Dr. Phil er inne på det. Det er ikke summen det står på, det er prestasjonsklausulene. Jeg føler meg allikevel temmelig trygg på at det er Arsenal som blir klubben hans de neste årene; legg merke til hvordan alle de andre utfordrerne plutselig er borte fra rykteflommen (Tottenham, L'pool). Chelsea kan se ut til å ha forspilt sine sjanser med kjøpet og ødeleggelsen av f.eks. Shaun Wright-Phillips.

 

Om et par år tipper jeg vi får se Theo med kanonen på brystet og det legendariske draktnummeret 8 bakpå :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Jeg tror Walcott fortsetter i Soton et år til. Mulig Arsenal

får til et kjøp med en avtale at Walcott blir i Soton et år til,

men tviler også på at Wenger bruker mer enn £12 mill. på

tross alt en 16 åring uten internasjonal erfaring.

Link to comment
Share on other sites

Hadde jeg bare hatt like mye is i magen som deg Daddy Cool.. :D

Håper det blir noe av denne handelen, om det ikke blir det blir jeg veldig skuffet. I så dall ville det være Baptista all over again, og det er ikke noe jeg ønsker meg ihvertfall. Kommentarene Wenger har kommet med til media indikerer at overgangen er nær ved å fullføres, så hvis det ikke blir noe av blir jeg veldig skuffet. Fordi vi tilsynelatende er så nær, og fordi Theo Walcott er alt for god til at vi kan la han glippe til en annen klubb.. Henter vi han kan han bli en stjerne på lik linje med Wayne Rooney ogg Thierry Henry for oss i mange år fremover.

Link to comment
Share on other sites

... ikke krise så lenge spilleren vil til oss. Wenger kan jo ikke være mer tydelig på at han ønsker seg en spiller. Derfor burde heller the Saints være bekymret. Dersom de ikke selger i dette overgangsvinduet vet dere jo alle hva som skjer.

 

Nei, dette bekymrer meg ingenting! Dersom Theo vil til oss, - kommer han!

Link to comment
Share on other sites

No Gunners bid for Walcott - Burley

Jeg tror nok Wenger aldri har lagt inn noe bud på Walcott. Han har nok heller (dette har jeg sagt før) prøvd seg på Rosicky eller andre. Wenger er neppe hypp på å kjøpe Walcott for en så dyr penge som 12-15 mill pund. Da ser jeg heller at vi sparer de pengene til sommer eller bruker de på Yaya Toure.

Link to comment
Share on other sites

Overgangen er langt fra å ha gått i vasken..

Manageren til southampton styrer ikke salg/ikke salg, og trenger ikke engang å ha hørt om et eventuelt bud.

Wenger har ikke akkurat lagt skjul på at han ønsker seg walcott.. Og Jeg tror han er villig til å bla opp mye for å hente han hit. Tribunal fee er jo også inne i bildet..

Walcott bør være en prioritet, og jeg tror han er det. Jeg håper fortsatt at overgangen vil gå i orden snart, selv om det ser mørkere ut nå enn det gjorde fø helgen.

Link to comment
Share on other sites

Det hersker vel ingen tvil om at Theo har et stort potensialle innenfor fotball, noe nok de fleste også har sett utifra videoklippene som er lagt ut. Men må si meg enig med Southampton manager George Burley at Theo inntil videre nok bør forbli i klubben og heller fortsette utviklingen videre der. Arsene Wenger har ikke lagt skjul på at Theo er i søkelyset men har heller ikke bekreftet at vi kommer til å gjøre noe fremstøt.

 

Sjansene er nok også veldig store for at prislappen for å få signaturen til 16 åringen blir i overkant at hva han er verdt. Dette med bakgrunn i all media oppmerksomheten han har fått. La oss heller ikke glemme at det til syvende og sist kan bli Chelsea som setter prislappen for spilleren og da tror jeg nok ikke han lengre vil være aktuell for oss.

 

Talentfulle angrepsspillere har vi flust av i stallen allerede med bl.a Quincy, Lupoli, Aliadiere, van Persie, Reyes. Sist men ikke minst vår (?) meksikanske spiss. Det skal dog sies at den overgangen ikke er blitt bekreftet enda.

Link to comment
Share on other sites

Har fortsatt klokketro på at Walcott havner i Arsenal. Spillerens eget ønske, Wengers "forsnakkelse" på pressekonferansen og det faktum at det ikke har kommet noe offisielt dementi fra Southampton eller Arsenal, gjør meg sikker i troen.

 

Walcott blir Arsenal spiller før dere vet ordet av det ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...