Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Vet noen om hvordan de nye draktene vil se ut? Hvilke sponsorer de skal ha osv?

Vet dere om de vil beholde den samme borte drakta?

 

Sett mange steder der Arsenal drakta er på salg.. 200kr på www.unisport.dk ;)

Lønner d seg å kjøpe den tro? Isåfall Away eller Home?

Link to comment
Share on other sites

Vet noen om hvordan de nye draktene vil se ut? Hvilke sponsorer de skal ha osv?

Vet dere om de vil beholde den samme borte drakta?

 

Sett mange steder der Arsenal drakta er på salg.. 200kr på www.unisport.dk  ;)

Lønner d seg å kjøpe den tro? Isåfall Away eller Home?

36338[/snapback]

 

 

De skal sikkert ha den samme gule borte drakta, men sponsoren på drakten fra sommeren av er Fly Emirates!!

 

drakta vil nok ikke komme i salg før utpå sen sommeren vil eg tro..

Link to comment
Share on other sites

Skal ikke Arsenal bruke fjorårets drakt neste år da?

29782[/snapback]

 

Njæææ....det hadde blitt litt lite kreativt. Men det er jeg for asså, den er fin den!

29788[/snapback]

Men det er vel egentlig ikke lov til å bytte både hjemme -og bortedrakter før en sesong, men det var vel et unntak siden det er siste sesong på Highbury.

Og så før neste sesong går de tilbake til den forrig sesongens hjemmedrakt.

 

Er det ikke sånn da?

29796[/snapback]

 

Nei. Arsenal vil få ny heimedrakt til neste sesong også. Det vil sei at arsenal fått nye heimedraktar tre sesongar på rad. Tjener nok ikkje dårlig på det.

29800[/snapback]

 

 

de melker nok draktkua for det den er verdt ja.

 

er det bare meg som liker avskjedsdrakta? skyt meg gjerne, men har ikke hatt noe i mot å beholdt den. en lite stund til i hvert fall.

Link to comment
Share on other sites

Merkelig nok så liker jeg den og. Oser overklasse av denne drakta, og

med en ny 7-0 seier til helga så er det definitivt gjort for min del.

Men så er det noe med den røde og hvite og da.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thierry ArIon

jeg liker borte drakta veldi godt.. den har ikke krage:P d er bra:P men d er fin matching av farger og... eller hva synes dere?

 

------------------------------------

Arsenal 4 ever!arsenal.jpg

Miss u seaman!

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06
...dette kan bety at det er limet på eller en manipulert drakt fra 90-tallet...

29707[/snapback]

 

Ja, ikke sant? Det første jeg tenkte på, eller så for meg, var Steve Bould... Dessuten tviler jeg på noen i Arsenal eller Nike ville frigjort bilder av nesteårs drakt nå. Pleier ikke sånt å bli presentert rundt siste hjemmekamp...?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Alt for mye sponsor?? Ser bare en sponsor jeg, og den blir vel ikke større enn det som er tillatt. Tar jeg ikke feil er det regler for den slags også tenker jeg.

 

Ellers likte jeg ikke de blå stripene da ser jo nærmest ut som noen har tegnet to streker med en god gammeldags fyllepenn..

Link to comment
Share on other sites

Guest northbank
Alt for mye sponsor?? Ser bare en sponsor jeg, og den blir vel ikke større enn det som er tillatt. Tar jeg ikke feil er det regler for den slags også tenker jeg.

 

Ellers likte jeg ikke de blå stripene da ser jo nærmest ut som noen har tegnet to streker med en god gammeldags fyllepenn..

39441[/snapback]

 

 

ja, det holder med at det står Emirates.. trenger ikke ha logoen også! Grenser for hvor mye trykt de skal få ha på drakta..

Link to comment
Share on other sites

Det arabiske teiknet var rett og slett ekkelt.

39472[/snapback]

 

 

Kan du forklare det nærmere? :ph34r:

39489[/snapback]

 

Trengs ikkje. Som northbank seier, det holder med at dei får namnet sitt på. Den logoen der kan dei spare seg for. "Fly Emirates" er passande.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det nå engang slik at logoen til sponsoren ser slik ut, og ikke så unaturlig at de ønsker å bruke den når de sponser laget.

 

Dessuten er Emirates mer enn bare ett flyselskap som flyr passasjerer, og det er vel mulig de kjøper sponsorplass hos oss for å reklamere for mer enn bare flyreisene??

Link to comment
Share on other sites

Nå er det nå engang slik at logoen til sponsoren ser slik ut, og ikke så unaturlig at de ønsker å bruke den når de sponser laget.

 

Dessuten er Emirates mer enn bare ett flyselskap som flyr passasjerer, og det er vel mulig de kjøper sponsorplass hos oss for å reklamere for mer enn bare flyreisene??

39526[/snapback]

 

Chelsea hadde da de som sponsor, og detr var det bare "Fly Emirates"

 

Men denne evt. drakten her var EKKEL, og hvis det blir det som blir den endelige drakta så må jeg nok tenke godt over om jeg skal kjøpe den.

Link to comment
Share on other sites

Skal vi betro Arsenal Sweden så kommer den nye drakten til å set ut sånn her:

troja.jpg

Synes denne var finere enn den som er postet før i tråden!

 

http://www.arsenal.se/nyasidan/nyheter.asp...heter&idNr=3512

39364[/snapback]

Unskyld at jeg sier det, men det der er noe av det støggeste jeg har sett!!! Hvis sesongen hadde blitt vunnet på fineste drakt så hadde vi falt ned til conference sør-øst :D

Link to comment
Share on other sites

Alt for mye sponsor?? Ser bare en sponsor jeg, og den blir vel ikke større enn det som er tillatt. Tar jeg ikke feil er det regler for den slags også tenker jeg.

 

Ellers likte jeg ikke de blå stripene da ser jo nærmest ut som noen har tegnet to streker med en god gammeldags fyllepenn..

39441[/snapback]

 

 

ja, det holder med at det står Emirates.. trenger ikke ha logoen også! Grenser for hvor mye trykt de skal få ha på drakta..

39504[/snapback]

 

He, he. Har man som sponsor betalt £100m i sponsoravtale, både for stadion navn og draktreklamen, har man faktisk en del å si. Like it or hate it. Det er business, og ikke en dritt annet!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...