IPB Style© Fisana

Jump to content

Photo

Arsene Wenger

6622 replies to this topic

Poll: Har du tillit til Wenger? (170 member(s) have cast votes)

Har du tillit til Wenger?

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#6621 Polljen

Polljen

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 3,282 posts

Posted 16 February 2017 - 05:11 PM

Jeg har selvsagt et ønske om å beholde både Özil og Sanchez, men i utgangspunktet så føler jeg ingen krisestemning om den ene eller begge forsvinner. Krisestemningen (for min del) kommer hvis de ikke blir erstattet med gode nok (nye) spillere.

Men jeg er helt enig med deg, Ulfagrafr, i at vi går spennende tider i møte. Noe må skje i denne klubben, med eller uten Wenger (for min del uten), hvis det skal forsette som nå så går laget sakte men sikkert i oppløsning og vi er etter min mening veldig nær grensen til å komme over i den "ørkenvandringen" som Liverpool opplevde pre-Klopp (og som jeg ikke er helt overbevist om at de er ute av ennå).

Noen etterlyser ny spillestil, jeg etterlyser en spillestil som fungerer med de spillerne vi har i laget og ikke en spillestil som vart fastlagt for tyve år siden og som ikke skal fravikes.

Personlig så har jeg "bedt" Wenger om å gå (mens leken var god) de siste fire fem sesongene, og jeg mente da og mener i dag at han burde gitt seg i forkant av den nåværende kontrakten. Det er mye flott å si om Wenger i Arsenal, men alt har sin tid, og som man forstår så mener jeg at Wenger har overskredet sin tid.

Det jeg håper på nå er at Wenger skal klare å få dette laget til å fungere så pass godt at vi får en bra avslutning på sesongen, om det blir pokaler eller ikke (FA er vel den eneste realistiske) er det ikke så nøye med, men jeg har et sterkt ønske om at Wenger skal forlate klubben med hodet høyt hevet og med applaus fra fansen når sesongen avsluttes. Jeg ser gjerne at Wenger avklarer sin fremtid (d.v.s. annonserer sin avgang) i god tid før sesongslutt og at en arvtaker er avklart før sesongslutt. Men selvsagt skal Wenger fullføre denne sesongen, jeg vil ha et skifte i ledelsen men jeg er pr. dato på ingen måte klar til å be om at han skal forlate skuta i sesongen.

#6622 joppe

joppe

Seniorspiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 481 posts

Posted 16 February 2017 - 06:34 PM

Wenger kommer vel aldri til å gi seg, og så lenge klubben tjener penger så er vel styret fornøyde og tilbyr ny kontrakt.

Så jeg tenker at det vel bare sitte å vente på det samme til neste år også osv......

#6623 Polljen

Polljen

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 3,282 posts

Posted 16 February 2017 - 06:57 PM

Wenger kommer vel aldri til å gi seg, og så lenge klubben tjener penger så er vel styret fornøyde og tilbyr ny kontrakt.

Så jeg tenker at det vel bare sitte å vente på det samme til neste år også osv......

Et meget realistisk scenario.......................... dessverre.

For min egen del så vil et slikt resultat sannsynligvis føre til at jeg (for en kortere eller lenger periode) kommer til å trappe ned min aktive del av det å være Arsenalsupporter. Å gå inn i en ny sesong der det jeg skriver, (i hovedsak) på dette forumer og (i mindre grad) på andre forum, egentlig bare vil bli "oppgulp" av det jeg skrev foregående sesong (og delvis sesongen før den), anser jeg som lite fristende..

Akkurat nå er frustrasjonen min på et slikt nivå at jeg rett og slett ikke har lyst til å gå på en ny sesong der hovedtemaet er "same procedure as last year".

Jeg vil selvsagt ikke "forlate" Arsenal, det er tross alt rundt 45 år siden jeg "oppdaget" denne klubben, men jeg ser ikke bort fra at jeg kunne bli fristet til å skape litt mer avstand til hele "kommerset"........ Time will show.

Reply to this topic

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Bing (1)