Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

På det forrige forumet var det en rekke gode vitser om tottene som jeg hadde stor glede av å lese igjennom.

 

Skal gjengi en av dem her og så sender vi stafettpinnen videre:

 

Det skulle være kamp mellom Oss og Scum på slutten av nittitallet en gang og gutta samla seg i garderoben før kampen. Dennis Bergkamp var så seiersikker at han like godt sendte alle sammen på pub og insisterte på å spille kampen alene.

 

Hele gjengen dro rett på pub og koste seg med diverse paints mv. (med unntak av Tony Adams som tok seg ei brus) Dem slo på tekst tv i lokalet for å følge utviklingen, og det ble skåling et stykke ut i første omgang da det kom opp på skjermen 1-0 målscorer Dennis Bergkamp. Det varte og rakk, men 3 minutter på overtid ble det 1-1 - Rebrov.

 

Da Dennis så kom bort til puben etter kampen fikk han selvfølgelig rimelig med kjeft og gutta spurte hva som gikk galt. Joda, sa Dennis, jeg hadde full kontroll på kampen helt til i det 50. minutt, da ble jeg utvist.

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Guest Diamond Lights
Buttplugg where are `ya????? :D

 

Du er en syk mann, det er det ingen tvil om.... ;)

 

Men det vil nok glede deg at jeg er tilbake på forumet...

Link to comment
Share on other sites

St. Totteringham`s day. Ja den var igår. Utrolig at den først kom i april, men jeg legger skylda på et uvanlig "gavmildt" forsvar.

4913[/snapback]

 

Jeg legger skylden på Dagfinn Høybråten som sørget for at det ikke ble spilt ligafotball i påsken! <_< Med normalt program, ville dagen kommet i mars som vanlig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg legger skylden på Dagfinn Høybråten som sørget for at det ikke ble spilt ligafotball i påsken!  :P  Med normalt program, ville dagen kommet i mars som vanlig.

5022[/snapback]

 

Det var jo helt klart mangelen på kamper i påsken som hindret St.Totteringsday å komme i mars som sedvanlig, men hadde Dagfinn Høybråten noe med dette å gjøre? Trodde snarere det var FIFA som nok en gang viste at de ikke har noen som helst innsikt i og respekt for tradisjoner innenfor sitt eget spill. Man kan jo få inntrykk av at FIFA (utilsiktet) forsøker å ødelegge fotballen. Men Tottenham kan jo juble at St.Totteringsday først kom i april for en gangs skyld! Der i gården er det framgang å spore!? B) :D ;)

Link to comment
Share on other sites

Bare til informasjon; det har nå gått 10 kamper siden vi sist tapte for lillebror i ligaen:

 

19/03/2000 Arsenal 2-1 Tottenham Hotspur

18/12/2000 Tottenham Hotspur 1-1 Arsenal

31/03/2001 Arsenal 2-0 Tottenham Hotspur

17/11/2001 Tottenham Hotspur 1-1 Arsenal

06/04/2002 Arsenal 2-1 Tottenham Hotspur

16/11/2002 Arsenal 3-0 Tottenham Hotspur

15/12/2002 Tottenham Hotspur 1-1 Arsenal

08/11/2003 Arsenal 2-1 Tottenham Hotspur

25/04/2004 Tottenham Hotspur 2-2 Arsenal

13/11/2004 Tottenham Hotspur 4-5 Arsenal

 

Er det noen som tror vi taper om knappe 14 dager? Trukke det, nei! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Da blir dusinet fullt om et par uker.

Og nå snakker Tottenhams fans om neste sesong...alt skal bli så mye bedre neste sesong...

hørt den før... :D  :D  :D  :D  :D  :P

5784[/snapback]

 

Selv om det er utrolig morsomt å slå dem, så får vi vel nøye oss med en kamp mot dem i løpet av de neste par ukene vel? ;) Men neste sesong derimot!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da kan vi jo legge inn en par sitater fra TV:

 

Vi kan faktisk vinne det her, og for første gang på noen år har vi vel en reell grunn til å faktisk tro på seier.

 

Er det ikke herlig med litt optimisme, dere? B)

 

Også har vi vår gode "venn" Petter`n! Fotballorakelet fra Torshov:

 

Herregud, helt pinlig å se hvordan enkelte legger seg flate her. Eier dere ikke stolthet gutter?

 

Det er arse**l (fuckings scum) vi snakker om her, og da er det ikke noe som heter å tape. Her er det bare å bite tenna sammen å kjempe med nebb og klør.

 

Everton-Tottenham 0-1

Chelsea- Tottenham 0-0

Man Utd- Tottenham 0-1

Liverpool-Tottenham 2-2

 

Ikke faen om vi taper på "the library"!

 

 

 

Ps. Alle i Oslo område burde ta turen til Bohemen på mandag. Lover knallstemning og 3 marineblå og liljehvite poeng

 

Petter`n får en vond tirsdag! ;)

 

Og så har vi denne lille klasikkeren:

 

Aldri "klar" for tap Scummers asså. ble så kvalm av de på "Harry's pub" i går, har troa på tre.

 

 

"Godgutter" alle sammen!!! :P

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...